MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Weet het nog niet, is weer kids weekend, misschien als mijn zoon zin heeft om mee te gaan,.

is je zoon zelf rijder of achterop ? M'n dochter (11) wil ook vaak mee..maar ik mijd dan de snelwegen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Desmo-devil"Weet het nog niet, is weer kids weekend, misschien als mijn zoon zin heeft om mee te gaan,.

is je zoon zelf rijder of achterop ? M'n dochter (11) wil ook vaak mee..maar ik mijd dan de snelwegen.

Die wegen willen we ook zo min mogelijk rijden tijdens een tourrit  :wink:

R-yen

Ik probeer met deze rit mee te gaan, heb al veel te lang niet gereden  :roll: .

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Busaberke"
Vertrek 9:00 uur
tot 13:00 uur

ongeveer dan hè!

houden we deze tijdspanne aan ?  :roll:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Busaberke"
Vertrek 9:00 uur
tot 13:00 uur

ongeveer dan hè!

houden we deze tijdspanne aan ?  :roll:

voor mij goed! alleen... waar vertrekken we dan???
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

parkeerplaats Wittem :?:  :?:  ligt een beetje centraal voor de meesten :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

via Ruhrsee in Monschau bakkie doen :?:  :?: en terug via Baraque Michel :?:  yep me favoriete route met heeeeeeeel veel bochies :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"parkeerplaats Wittem :?:  :?:  ligt een beetje centraal voor de meesten :idea:

isda "achter" de verkeerslichten, waar ze ook bijzondere verrichtingen met de moto's doen ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Yep :wink: let op tis een voorstel, tis nie mijn feestje FZ Ron heeft het topic gestart dat hij het maar zegt (we kunnen ook bij hem op de koffie met 8 man om 09.00´s morgensvroeg, lekker met warme broodjes erbij :lol: '
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"via Ruhrsee in Monschau bakkie doen :?:  :?: en terug via Baraque Michel :?:  yep me favoriete route met heeeeeeeel veel bochies :twisted:

voor mij goed!! kan ik de wegligging vd domi eens uitproberen...
zal meteen GPS meenemen maak ik wel een GPS route van jouw speciale kruipdoorsluipdoorweggetjes!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Desmo-devil"Weet het nog niet, is weer kids weekend, misschien als mijn zoon zin heeft om mee te gaan,.

is je zoon zelf rijder of achterop ? M'n dochter (11) wil ook vaak mee..maar ik mijd dan de snelwegen.

Mijn zoon is twaalf, en mijn dochter 11, ze gaan regelmatig mee achterop.
Ik neem dan de monster en pas dan uiteraard de rijstijl aan.

DeWitte

Mijn vrouw gaat waarschijnlijk ook mee (en nee daar pas ik me tempo ech niet aan aan :twisted: die is goed verzekerd  :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Als we zo vroeg vertrekken is het wel nog koud...brrr. Dus die 18 graden wordt pas bereikt bij aankomst  :wink:  
Winterhandschoenen dus niet overbodig voor mijn poezelige handjes  :lol:

Die route die Dwars voorstelt lijkt me wel een mooie, tenminste als Ron geen eigen iniatief heeft.