MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Voornemens om zondag ochtend een stukje te gaan sturen. Een beetje op tijd vertrekken , ergens een kop koffie scoren en optijd weer bij vrouw en kinders terug. Iemand idee,route en zin om mee te gaan ?

edit by Dwars-datum toegevoegd
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Ik ga dit eens proberen te halen denk ik ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"Voornemens om zondag ochtend een stukje te gaan sturen. Een beetje op tijd vertrekken , ergens een kop koffie scoren en optijd weer bij vrouw en kinders terug. Iemand idee,route en zin om mee te gaan ?

edit by Dwars-datum toegevoegd

al een idee hoe laat, waarnaartoe, tempo???
(weet ik welke bike ik moet meepakken)  :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Ik denk dat ik ook wel meega als het zaterdagavond niet al te laat wordt :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik heb zaterdagavond de 40 jarige bruiloft van mijn ouders, dus ik denk niet dat ik dan al boven water ben :wink:
ik denk dat ik zondagmiddag nog ff ga
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

kweetnognietwatikdangadoen,

maar om alvast iets te kunnen plannen:

Vertrek 9:00 uur
tot 13:00 uur

ongeveer dan hè!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "Busaberke"kweetnognietwatikdangadoen,

maar om alvast iets te kunnen plannen:

Vertrek 9:00 uur
tot 13:00 uur

ongeveer dan hè!

zoiets had ik ook in gedachte.

Tempo: normaal binnen de wettelijke toelaatbare..zeker als je in een groep rijdt. Niet te gek dus.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Waar is het trefpunt? Ik denk dat ik ook wel meega, is misschien wel de laatste mooie zondag om te rijden, dus die wil ik nog wel even meepikken.

Moet alleen nog even een goede smoes bedenken om me voor zondag af te melden  :roll:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Moet alleen nog even een goede smoes bedenken

Allez  :roll:  als vrouw heb je toch wel meerdere goeie smoezen "auf lager" :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"Moet alleen nog even een goede smoes bedenken

Allez  :roll:  als vrouw heb je toch wel meerdere goeie smoezen "auf lager" :mrgreen:

Volgens mij heb jij er al een paar in gedachten....kun je me geen voorzetje geven  :lol:

DeWitte

:wink: Neeuh hoor, grote meid :worship-cool: , kan jij best zelf af; vast van overtuigd
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars":wink: Neeuh hoor, grote meid :worship-cool: , kan jij best zelf af; vast van overtuigd

Jij laat je ook niet uit de tent lokken he...haha. Maar het is ook nog geen zondag, dus ik heb nog even.

Desmo-devil

Weet het nog niet, is weer kids weekend, misschien als mijn zoon zin heeft om mee te gaan,.

DeWitte

Ut wordt 18 graden met een stralend zonnetje erbij :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"Ut wordt 18 graden met een stralend zonnetje erbij :yes6rs:

Heerlijk rij weer dus....

Genoeg animo....
Nu nog een route en trefpunt...

Lets think about that....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009