zo kan ut ook, maar zo hoeft ut niet

Gestart door DeWitte, 12 oktober, 2005, 11:57:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wordt steeds herhaald op cursussen :

- dóór de bocht kijken
- draag stééds beschermende kledij
- en hou in een bocht tenminste je stuur vast

En wat nu volgt is : eigen schuld, dikke bult ?

















Geen foto van die kerel zijn gehavend vel, maar dat kun je je wel voorstellen...  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

nooit gedacht dat je met zon lomp hok echt uit de bocht kon vliegen.... :worship-cool:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Inderdaad....hij had het drukker met de fotograaf  :?

Stom, stom stom....en daarom heb ik dus altijd mijn beschermende kleding aan al is het nog zo warm.

Hakinnen

Ha, zo te zien doet het gebrek aan grondspeling het voorwiel "optillen" en voila..

klinkt hard wellicht maar kan daar geen medelijden mee hebben. domme poserdudes zonder beschermende kleding.

B-Witch

Veels te link zonder beschermende kleding.
onderstaand stuk heeft in moto73 gestaan (en heb ik geschreven :yes6rs: )als reactie op die Chimene, die breeduit vertelde dat ze zonder beschermende kleding was gaan rijden, want het was wel zo warm:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Wat inge prul en wat inge sukkel :lol: Maar toch zo'n Harley kan soms handig zijn, bijvoorbeeld als je iemand wilt uitleggen hoe de (technisch) perfecte motor er zou uitzien. "Ken je Harley's? Mja... zo maar dan precies omgekeerd" :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"Maar toch zo'n Harley kan soms handig zijn

klopt!
b.v. als je ff niet serieus genomen wilt worden  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

beetje kort door de bocht :wink: Imo is Harley echt wel een legende in tegenstelling tot .......

en als boxerliefhebber ben ik daar ook best van gecharmeerd (jullie hadden toch niets anders verwacht, he?) nix uit het rek, maar een mooie geshopte 8)

ik ga er iig nog ooit ene kopen (als ik de lotto win)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"beetje kort door de bocht :wink: Imo is Harley echt wel een legende in tegenstelling tot .......

en als boxerliefhebber daar ook best van gecharmeerd (jullie hadden toch niets anders verwacht, he?)

ik ga er iig nog ooit ene kopen (als ik de lotto win)

de ouwe Triumph 's , Ducati's , Guzzi's enz. zijn heel vaak legendarisch.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik zo'n olielekkend, rammelend en onbetrouwbaar hok wil hebben!

Laat mij dan maar lekker op me Jap tuffen, scheelt een hoop geld en ergernis.

BTW
een HCH lid heeft enkele jaren geleden zijn BUSA voor zo'n splinternieuwe Harley ingeruild, omdat het "rijbewijsvriendelijker" is.

Dat klopt.

Maar daar is ook alles mee gezegd.
Die Amerikaanse ketel stond in zijn 1e levensjaar al letterlijk weg te roesten (in de garage!)
Tel daar de overige ergernissen die de eigenaar er mee had bij op, en rara .........

Na één jaar werd de H-D weer op een Busa ingeruild.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Je zei; :wink:


Citaat van: "Busaberke"klopt!
b.v. als je ff niet serieus genomen wilt worden  :wink:

en daar ben ik het niet mee eens. jouw of een ander zijn smaak , voorkeur of whatever hoeft per definitie nix met serieus genomen van doen te hebben. Daarmee doe je dan ook mensen te kort.

Zolang je als motorrijder serieus en dus ook veilig met je hobby bezig bent maakt het niet uit waarop je onderweg bent :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:stupid:

ieder zijn ding, maar een HD dat is iets voor later.
ziet er ook niet uit als een ouwe tang van een Busa afstapt ofwel.. :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ouwe tang :shock:

:wink:

iig deze Nighttrain bijv. ruilde ik gelijk voor de beemer :mrgreen: vette bak 8)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

wat 'n mongool  :shock:  of mag je dat niet zegge :mrgreen: