un viaggio del motociclo alle montagne

Gestart door HD4ever, 05 juli, 2008, 12:59:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Nog een weekje en dan is het zaak om regenachtig Nederland voor 10 daagjes te verlaten. Met 4 Harley's rijden we in een dag ( 590 km ) binnendoor richting de Bodensee, vanwaar we daarna in een dag of 5 door Zuid-Tirol en de Dolomieten sukkelen. We kamperen dan een aantal dagen aan het meer van Caldonazzo en Levico bij Trento.



Dit is ongeveer de route die we gaan rijden.



Op Vrijdagmorgen komen we dan aan bij 'Harley Davidson Club Fatwheel Crew' in Silz bij Haiming. Daar bezoeken we bij Crazy Eddy het event 'Harley & Blues'. De flyer en de foto's van vorig jaar ( http://www.starkenbach.net/hdc/html/2004/Harley_&_Blues/index.html ) beloven alvast veel moois  :worship-cool: En 'Girls on the table' mag, zolang ze maar niet mijn bier omverschoppen.  :rofl:



Inmiddels zijn we zelfs al benaderd door RTL4, aangezien zij ( Martijn Krabbé of Lieke van Lexmond ) weer een 'motorprogramma' gaan maken in Italië, en op zoek zijn naar Nederlandse motorrijders die in de betreffende week bij het Gardameer verblijven. Ze hebben tot nu toe alleen een stelletje Duitsers uit het Schwarzwald kunnen vinden. :rofl: Zij willen dus een halve dag opnames komen maken, maar wie de presentator is, is nog niet duidelijk. Dat Krabbé figuur moet ik in elk geval niet.  :-X

Nou ben ik ook de beroerdste niet, dus als Lieke het persoonlijk presenteert wil ik het wel nog eens overdenken. Ze mag zelfs een rondje Gardameer mee achterop  :schater:



We gaan het zien!!  :D

grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

bij Lieke wil ik ook wel achterop :mrgreen:

veel plezier en fotocamera mee wa?  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 05 juli, 2008, 13:56:52
bij Lieke wil ik ook wel achterop :mrgreen:

veel plezier en fotocamera mee wa?  :worship-cool:

gatver.. :-X van kort bij is het drie maal niks hoor... :yes6rs:enne uitkijken met die neus, die steekt je zo een oog uit
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Dat is een wijze route! Blijf weg uit Zwitserland, boycotten :yes6rs: Veel plezier!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: