129,10 voor een schnitzel met Zigeunersaus in Deutschland

Gestart door DeWitte, 14 juli, 2008, 22:58:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReBel

Pffffrrt... je kunt je van de domme houden (blöder Holländer :mrgreen:) en een kopie van het rijbewijs opsturen... Als ze daarover zeiken kun je nog altijd als verweer inbrengen dat je dacht dat je het roze papiertje slechts in bruikleen hebt van onze Staat en dat niet zomaar kon afgeven...
Anderzijds zou je ook eens (wel je helmmuts afdoen!!) bij onze "vrienden"  :jack: en "helpers"  :thatsgay: kunnen binnenstappen en voor advies vragen :-X

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

OK, ik vraag me dus af of dit zomaar mag. Er staat weliswaar boven dat dit een plaats is voor aantekeningen van het bevoegd gezag, maar de vraag is of een Duitser bevoegd gezag is op een Nederlands Rijbewijs. Sowieso is die stempel zo riesig dat er niks anders meer bijpast.

Maar wel apart hoor! Ikheb alleen stempels in mijn paspoort  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Hoe gaan ze doen als straks iedereen die bankpasjesformaat rijbewijzen heeft ?   Kansloos...een stempel...wat zijn het, Belgen ofzo ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

ReBel


DeWitte

Citaat van: karz op 02 oktober, 2008, 15:03:46
Hoe gaan ze doen als straks iedereen die bankpasjesformaat rijbewijzen heeft ?   Kansloos...een stempel...wat zijn het, Belgen ofzo ?

In dat geval dan wordt er alleen een tijd (van wanneer tot wanneer) met je afgesproken, erna toe (das OrdnungsAmbt) moet je toch want je mag je handtekening zetten. Hij wist ook dat hij er geen stempel in mag zetten van de Nederlandse staat, doen ze lekker toch, daar hadden ze Scheisse aan  :yes6rs:. Bij de gemeente hiero maken ze er weer geen punt van dat het stempel erin staat als je voor een nw rijbewijs komt ;). De nederlandse politie maakt het verder ook niet uit, want hier mag je gewoon rijden (en de rest van Europa)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Zeg als je nu weer eens gepakt wordt door 'n polizei schimanski
en je overlegt dit rijbewijs met zo'n mooie prent erin  :roll:

dan heb je toch heel weinig krediet  :lol: het beste kun je 'n hele vette smile opzetten en 'm de stieffele zoenen  :mrgreen:

DeWitte

binnekort krijg ik ne nieuwe (creditcard formaat) :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Wat ik begrepen heb is dat je geen meer schnitzels mag eten in Duitsland tot 02.11.08   :?












:mrgreen: :onderplak:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away