129,10 voor een schnitzel met Zigeunersaus in Deutschland

Gestart door DeWitte, 14 juli, 2008, 22:58:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

yep je leest goed: 129,10 pleuro voor een (eigenlijk 2) schnitzels met zigeunersaus, pommes en salade, Mijn vrouw was mee achterop en kan het beamen: de Schnitzel bij de Bikerranch in Strauch (Simmerrath) was klasse vanavond. Maar het toetje was stervensduur :shock: :-X

ja Herr "Sjeepers" sie haben 91 km/h innerhalb der ortschaft gefahren :cry: wo man nur 50 km/h max darf: darf ich ihren fuhrerschein und "kentekenbewais".
ich: ja aber Herr Wachtmeister, lieber Sherrif oder Schimanski,  :roll: duh, ich dachte hier darf man 80 km/h fahren :shock: nein, nein sie sind 41 km/h zu schnell gefahren und der statsanwalt wird ihnen mit der post das bussgeld zukommen lassen und das

FAHRVERBOT fur 1nen Monat :shock: :-X

ik moet zeggen, mijn vrouw die achterop zat zei: ja zoals jij rijdt valt dit nog wel mee  :mrgreen: en idd, mijn boeteteller staat dit jaar pas op 250 pleuro :roll: :?

maar zo'n Fahrverbot das nieuw voor me :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Je moet ook rustig doen in de dorpen :yes6rs: Rijverbod is klote... maar relatief ben je goedkoop uit :lol: Stond die te laseren of was je gevolgd?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Damn, das n dure schnitzel :shock:

Dat rijverbod is dan alleen daar geldig neem ik ff aan???  ???

Hoe dan ook That Sucks!!

DeWitte

#3
Citaat van: Herr Tod op 14 juli, 2008, 23:19:38
Je moet ook rustig doen in de dorpen

doe ik ook normaal, maar ik nam een afkorting van de "randweg" waar je 70 en zelfs stukken 90 mag: dus in datzelfde tempo haalde ik nog ff een auto in die zat te "udderen" op een werkelijk brede weg met maar 2 huizen en op dat moment springt er een "schimanski" uit de bosjes met een lasergun.

Tsja   :roll: :oops: eigen schuld wa  :banghead4rv:

en idd dat rijverbod telt alleen voor daar: 3 punten verzameld in Flensburg :shock: en je mag wss de periode dat je niet mag rijden zelf mee uitzoeken (dus dat wordt nov of zo)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varadero3005

Dat valt dan nog mee ( al is het doodzonde van de centen ).

Kreeg laatst een bon in de bus van € 106,-. Heb in mei een toertocht gehad rondom Eindhoven en ze hebben mij (geflitst ?) 's morgens om 8.45 uur op de autoweg vlak voor Eindhoven met 21 km te hard. Ik weet nog dat die zondagmorgen geen hond op de weg was maar waarschijnlijk alleen die gefrustreerde idioot met z'n camera. Deze moet toch wel een erg slecht huwelijk hebben om op zondagmorgen daar te gaan staan maar helaas voor mij.

Typisch Nederland.

Steefke™

 :shock: Daarom heb ik niks met schnitzels :shock:

Klote man :( gelukkig was niet op ut Holles want dan wat ie een stukkie duurder geweest. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

ik lees net dat zo'n "fahrverbot" voor 5 jaar geregistreerd blijft en daarna wordt weggepoetst.

hier alle info betreffende het KBA (kraftfahrt bundes ambt)
http://www.kba.de/cln_005/nn_124580/DE/Home/homepage__node.html?__nnn=true

het was trouwens een misdrijf: straftat zoals ze dat in duitsland noemen: Yep ben nu officieel een "straftater"  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 15 juli, 2008, 09:17:01
ik lees net dat zo'n "fahrverbot" voor 5 jaar geregistreerd blijft en daarna wordt weggepoetst.

hier alle info betreffende het KBA (kraftfahrt bundes ambt)
http://www.kba.de/cln_005/nn_124580/DE/Home/homepage__node.html?__nnn=true

het was trouwens een misdrijf: straftat zoals ze dat in duitsland noemen: Yep ben nu officieel een "straftater"  :-X


In Belgie is dat een zwaar misdrijf en kost het ongeveer een eurietje of 300 :yes6rs: daar kun je een supermotocursus voor doen :mrgreen:
Smells like rubber

Hakinnen

sucks

gewoon niet over nadenken en betalen
heb er gisteren één van 330,- euri betaald
Heb me er een dag aan geërgerd toen ze me pakten..helpt niet..


DeWitte

ja die boete valt wel mee, dat "fahrverbot" is gewoon k*t. Ik kom veel in Duitsland en je zou er in die periode ff niet bij nadenken en er toch rijden: krijg je dalijk nog kost en inwoning in die Heimat. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

#10
Zou je dan elke dag Bratwurst en Schnitzel mit Pommes moeten eten of zou het dan Wasser und Kommisbrot zijn :shock:

Gelukkig had je geen sneeuwkettingen opliggen, anders was het nog duurder geweest :twisted:
Maar er staan ook nog zaken die je met 5 euri kunt afkopen, eens kijken of ik daarmee de Duitse staatskas kan spekken :oops:

Dwars schreef
der statsanwalt wird ihnen mit der post das bussgeld zukommen lassen
Zou hij het dan toch weer terug storten?
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

KTM SMT 2011

@Nippon


Joepie1958

Zo goed weten ze het aan die kant van de grens ook weer niet

Das Meer is de zee
Der See is het meer :oops:
Maar het is wel allebei nat :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

#14
stelletje zeveraars, nou inmiddels een brief van het "ordnungsamt stadt Aachen" ondertekend door "der Oberburgermeister" binnen.
dalijk es ff bellen wat die met die duitse recht/wet termen allemaal bedoelen? Je mag je Nederlands (staateigendom) rijbewijs niet afgeven (daar vragen ze nl om) maar je kan dat natuurlijk wel opsturen  :roll: en tegelijkertijd hiero verliezen (en een nw aanvragen hiero) :-X  :twisted:
Het rijverbod kan je zelf "afspreken" binnen 4 maanden, daarna wordt gaat het automatisch in voor 30 dagen? :evil:

iemand ervaring mee?

edit en het is idd "FAHRVERBOT" want eronder staat "ACHTUNG FAHRVERBOT BEACHTEN !!!"  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away