Hoofdmenu

d'r Blieje

Gestart door d'r Blieje, 23 augustus, 2008, 14:11:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

d'r Blieje

d'r Blieje goes Varadero!



Noa lang vieve en zesse is 't d'r Varadero gewóre...

De proefrit (250 km richting Dasburg snelweg tot aan St. Vith daarna binnendoor) heeft me helemaal overtuigd. En belangrijker de missis ook! De brommer gaf al meteen zo'n vertrouwd gevoel dat tijdens de beklimming van Malmedy richting Baraque Michel de linker step al 2 keer aan de grond kwam :D Ik kon toch niet die sportbrommers op me laten uitlopen ;)

Nu hoeven de missis en ik niet eerst meer in model te komen als we van de motor afstappen. (Wordt langzaam een ouwe lul  :shock:) De CBR is nog steeds een geweldige motor, maar we wilden toch echt wat meer samen gaan rijden. En achterop de CBR is het een beetje schikken...

Enige min puntje vind ik toch de onrustige loop in het lage toerengebied ±2250 toeren. Dit heb ik tijdens de proefrit niet gemerkt, omdat ik toen altijd m'n eigen tempo kon rijden. Maar nu woon/werk zit in de bebouwde kom nog wel 's achter wat koekblikken die dan jouw tempo dicteren... Moet me nog aanwennen om een versnelling terug te schakelen. Waarschijnlijk een beetje schakel-lui geworden op de Transalp.

Voor de rest een geweldige motor. Acceleratie, wegligging, remmen: allemaal top!

Blieve lache...8)

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

:mrgreen:  :stupid:

alleen die lelijke lange taartschep achterop nog eraf zagen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wat is dat toch met die Varadero's  :shock:
Iedereen gaat ineens zoiets rijden  :?


Maar Alez..... heel veel plezier ermee, en veel veilige kilometerkes ermee  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 23 augustus, 2008, 14:44:57
:mrgreen:  :stupid:

alleen die lelijke lange taartschep achterop nog eraf zagen  :yes6rs:

Noop!

Kump e sjoan sjwart topkoffer op. Is auch veur woon/werk en höb geine zin om edere daag 'ne rökzak te drage...
Blieve lache...8)

DeWitte

 :? jong ich bedoel dat sjpatbord :-X aaf d'r mit  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Vuel sjpas dermit....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 23 augustus, 2008, 14:48:47
Wat is dat toch met die Varadero's  :shock:
Iedereen gaat ineens zoiets rijden  :?


Maar Alez..... heel veel plezier ermee, en veel veilige kilometerkes ermee  ;)

Je meent me de worden uit de mond. :mrgreen:

Veel plezier met je nieuwe fiets :yes6rs:
Smells like rubber

Motzippaldy

Veel plezier en km met je nieuwe fiets  :cool:
Proud on the South  

Mounty

was ff aan het kijken...wat kleur niet kan doen met een model..
Tis een heel andere motor als die van Dwars welke geheel zwart is doch beide de Varadero :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Sjun fitske, veul plezeer dermit
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

ReBel

Miljaar, wat blienkt dè noch :-X
Waal e bietje sjtub vreëte mit die kist :mrgreen:
Det deet mich pien an mien ouwge :lol:

Let mèr op, als dé drekkig is, dan is dat un kwestie van wenne, noa e tietje zieste dat neet mie en deeste 'm nooit mie poetse :cool:
Zoe unne bak mot neet blinke, dé is gemaak om mit te rieje in plaatsj van te poetse :yes6rs:

Waal un goei keus uiteraard, veul plezeer dermit :cool:

d'r Blieje

d'r Blieje goes Beemer!



Na 3 en een half jaar trouwe dienst waarbij hij me 50k km verder bracht stond het klokje van de varadero op 71k km. Tijd om hem met pensioen te sturen.  :(
In Venray werd een waardige opvolger gevonden!

Mooie fiets, nog bijna maagd, met maar 10k op de klok.  :)
Blieve lache...8)

Joker

Mooi ding. Mijn vorige was ook een 1150gs. toen ik hem verkocht had ik er 90000 km gereden
zonder probleem what ever.  hij heeft alleen de 1e 30000 km wat olie verbruikt maar daarna was dat ook ook over .  zo te zien is de kat er al onder uit ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

gefeliciteerd met de maagd :cool: Hou um gans wa? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away