Caferacer project cb360 Opbouwen, *21-09*

Gestart door CafeCB360, 03 september, 2008, 10:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Joepie1958

heel schoon, bijna klaar!!, maar dat afwerken en die kleinigheden.............. veel succes :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Ik zag dat je de tank uiteindelijk al helemaal gespoten hebt. Als je de volgende keer weer tegen het oplsprobleem aan loopt zou ik je willen adviseren om een laagje epoxielak op het te spuiten onderdeel te zetten. Hiermee isoleer je de hap waarddor de onderliggende laag niet meer opgelost kan worden.

Het ziet er weer helemaal strak uit :worship-cool:
Smells like rubber

Desmo-devil

Ziet er geweldig uit, hoewel ikzelf zou kiezen voor een langere alu tank en korter zitje, maar dat is een kwestie van smaak. Voor de rest alle lof voor dit project en de grondigheid waarmee je het hebt aangepakt.
:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Timeeh


Joep

#156
Eindelijk een update  :-X :lol:

Maar die bakas was flink opgevreten, ook een idee hoe dit mogelijk was? Verder natuurlijk mooi dat je hem weer opgebouwd hebt.

Wat betreft de tank, heb je deze nog gespoten met 2-componenten? Anders is er maar 1 druppel benzine nodig om er voor te zorgen dat je weer opnieuw kan starten met spuiten.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

vindt 'm mooi worden...

maar..
ik  (das persoonlijk he, en echt niet "afkrakend" bedoeld) vindt het zitje niet mooi (qua vorm) en zou meteen die knipperlichtjes eraf halen.. en ik zou dan eigenlijk voor de tank een typische 70's kleur kiezen..iets metalflake achtigs raar kleurtje groen of zo.


maar..keep it up!  :yes6rs:

CafeCB360

Sorry voor de alweer late reactie  :?

Bedankt voor de geweldige reacties  :cool: :cool:

@Hakinnen, het zitje vind ik zelf wel erg cool dus dat blijft! De tank heb je gewoon gelijk mee! Heb nog naar goud metalflake staan kijken maar dat kon ik zelf gewoon niet spuiten en om te laten doen werd gewoon te duur! Dus tot nu toe ben ik tevreden! En dit kan altijd later nog :cool:

Deze week verder met de electronica en hopelijk starten en een rondje  :worship-cool: