Hoofdmenu

QuattroFrits

Gestart door QuattroFrits, 13 oktober, 2005, 21:21:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Ik heb deze motor gekocht op 5 juli 2001, de vorige eigenaar had de motor nieuw gekocht en heeft deze 11 jaar gehad.
In deze 11 jaren heeft hij welgeteld 4475 Km, dus nog echt geen vijfduizend Km, ermee gereden.
Het rijwiel had nog nooit een druppel regen meegemaakt, tot mijn eerste proefrit, hij werd gelijk gedoopt met een stortbuitje.
Er staat nu, na goed 4 jaar, ruim 29000 Km op de teller.

Voor deze had ik een Honda Helix, een z.g. motorscooter, een ideale fiets voor woon-werk verkeer.
Helaas werd deze onvrijwillig total loss gereden, buiten mijn schuld om.
Maar wat ik nu heb is heel veel malen beter en natuurlijk ook heeeeeeel veeeeeeeel sneller :lol: .
Mij eerste motor heb ik gekocht in 1987, dit was een Honda CX-500 twee cilinder V motor, dat liep ook al als een treintje en zeker voor die tijd.
Maar ik blijf erbij, het was allemaal niks ten opzichte van wat ik nu heb.
Ik ben niet fotografisch aangelegd, zodat ik maar weinig foto's van deze motor heb maar dit is 100% meer dan van de andere fietsen want daar heb ik niks van.
Voorlopig genoeg geluld, zodra ik nog wat nette foto's heb komen er meer. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:oops:  :oops:  :oops: Wat een ezel ben ik toch, dit artikel had bij de LEDENGALERIJ moeten staan.
:roll:  :roll: SORRY  :roll:  :roll:

verplaats by dwars naar ledengallerij :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:?  :? Dwars, Bedankt. :lol:  :lol:
en nogmaals sorry :oops:  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

geen dank; plaats maar piccie's. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "QuattroFrits"Mij eerste motor heb ik gekocht in 1987, dit was een Honda CX-500 twee cilinder V motor, dat liep ook al als een treintje en zeker voor die tijd.
Maar ik blijf erbij, het was allemaal niks ten opzichte van wat ik nu heb.
8)

Kun je nagaan hoe de motoren van tegenwoordig lopen, dat is helemaal niet meer te vergelijken.  :wink:

QuattroFrits


Geheel links ben ik bij een tourrit van onze opdrachtgever in 2004. foto boven


Idem tweede van rechts in 2004.


Derde motor van links (met topkoffer) doorweekt in COO in 2003.


Derde persoon van rechts in Coo in 2003. (zonder topkoffer)


Geheel links ga ik door het lint. 2003


Links op de foto mijn rug (wat een figuur  :rofl:) 2003 en natuurlijk weer mijn fiets. (weer met topkoffer)


De gek zelf, links voor. 2003


Volgens mij wordt er op mij gewezen. 2003


Geheel links is ie weer. 2003


Na twee foto's terug, zal dit wel het gebed achter de kandelaar zijn. 2003


En tot slot een kennis van mij op zijn nieuwe MOTOR?? :roll:  :roll:
Die schoft heeft MIJ een POEPIE laten ruiken :oops:

Dit waren dan voorlopig de foto's die ik van verschillende ritten, van een opdrachtgever van onze firma, bij elkaar gezocht heb.
Ik heb ze wel wat kleiner moeten maken waardoor ze misschien minder duidelijk zijn geworden.
:evil: Maar zeur niet, je zult het ermee moeten doen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

opdrachtgever? leg eens uit? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wat valt er veel uit te leggen, ik werk bij een firma (STORK) en hier een opdrachtgever van (SABIC).
De ritten zijn eigenlijk alleen voor Sabiccers, maar als huisfirmapersoon heb ik ieder jaar de eer om weer mee te mogen rijden.
Ik hoor daar zo'n beetje bij het interieur.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ah zo  :wink: thanx voor de uitleg
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

En nog een voor bij de verzameling.


Dit was op de motorvierdaagse in Wijlre 2006, genomen door onze persfotograaf Dwars op dinsdag avond.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.