Hoofdmenu

Elektrische fiets

Gestart door suzuki-girl, 30 oktober, 2008, 05:26:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch



Er is steeds meer milieuvriendelijk nieuws, Electric Motorsport komt namelijk met een betaalbare elektrische straatfiets, de GPR-S. De Hi-Power Lithium batterijen in de GPR leveren 3.3 kWh, goed voor 19 pk en een topsnelheid van rond de 110.

Het bereik ligt tussen de 56 en 96 kilometer en opladen duurt anderhalf uur met een snellader en vier uur met het conventioneel laden. De prijs begint vanaf 8000 dollar.

Voor meer informatie: www.electricmotorsport.com


Bron: motormagazin.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

zou ik toch wel een mee willen koetsche met zo'n elektrieke fiets  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Lijkt me wel strange zo zonder geluid.
Net zo als waneer je een Prius voorbij ziet komen, je ziet um, maar je hoort alleen de banden over de weg.
Heel lastig voor slechtziende en blinde mensen, maar daar hebben ze nog niet bij stil gestaan denk ik :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

KTM  wil ook elektrisch gaan
Misschien ligt het aan de gezonde berglucht, maar ook de Oostenrijkers van KTM hebben nu officieel een vergevorderde "Zero Emission" enduro voorgesteld. Die zet dezelfde prestaties neer als de gewone versie en kan 1 uur lang rijden op een laadbeurt van een uurtje. Het zal echter nog zeker twee jaar duren vooraleer we dit proper en stil speleding in de showroom mogen verwachten.

bron:http://demotorsite.clint.be/index.php?option=com_content&task=view&id=1811&Itemid=103
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 oktober, 2008, 08:03:02
Lijkt me wel strange zo zonder geluid.
Net zo als waneer je een Prius voorbij ziet komen, je ziet um, maar je hoort alleen de banden over de weg.
Heel lastig voor slechtziende en blinde mensen, maar daar hebben ze nog niet bij stil gestaan denk ik :mrgreen:

Gewoon een cd speler monteren :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

yep en dan knoerhard Hazes draaien :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away