Motorbeurs Utrecht 2006

Gestart door Busaberke, 14 oktober, 2005, 10:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "AngelInMe"Ben dit jaar ook geweest met de auto en in het weekend, was behoorlijk druk...

Wil komend jaar ook wel gaan :lol:

Als je met de auto gaat moet je nooit op zaterdag of zondag gaan, dan is het echt te druk.

Daarom ga ik altijd op donderdag of vrijdag. En daarnaast vind ik op de motorbeurs in Utrecht echt veel te zien, daar krijg ik wel een dagje om.

Het was gezellig druk, niet extreem druk ;)
En ik neem niet meer zoveel oud papier mee naar huis :roll:

B-Witch

wij gaan ook in het weekend, vertrekken gewoon altijd vroeg met de auto,
dan vallen de files wel mee.
en parkeerprobeleem nee, wij parkeren gewoon op 10 minuten afstand, gratis en voor niets in een woonwijk.
dus valt best mee in het weekend :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Yep ik ga ook samen met het maedje.


Op de vrijdag natuurlijk beetje rondsjooien en eens kijken voor een sjoon pekske.

Dus count me in en ik ga met de trein is ideaal. Twee minuten lopen trein in trein uit tien minuten lopen daar :D

Busaberke

NAAR DE MOTORbeurs UTRECHT MET KORTING!

Ga je naar de MOTORbeurs in Utrecht van 16 t/m 19 februari? Koop dan vooraf je entreebewijs bij een van de ANWB-Vestigingen of bestel via de webwinkel op www.anwb.nl. Dan krijg je €3 korting. Je betaalt dan geen €13, maar €10! Bovendien staat je niet meer de in de rij bij aankomst.

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Busaberke"NAAR DE MOTORbeurs UTRECHT MET KORTING!

Ga je naar de MOTORbeurs in Utrecht van 16 t/m 19 februari? Koop dan vooraf je entreebewijs bij een van de ANWB-Vestigingen of bestel via de webwinkel op www.anwb.nl. Dan krijg je €3 korting. Je betaalt dan geen €13, maar €10! Bovendien staat je niet meer de in de rij bij aankomst.


Is dit alleen voor ANWB leden :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Busaberke"NAAR DE MOTORbeurs UTRECHT MET KORTING!

Ga je naar de MOTORbeurs in Utrecht van 16 t/m 19 februari? Koop dan vooraf je entreebewijs bij een van de ANWB-Vestigingen of bestel via de webwinkel op www.anwb.nl. Dan krijg je €3 korting. Je betaalt dan geen €13, maar €10! Bovendien staat je niet meer de in de rij bij aankomst.


Is dit alleen voor ANWB leden :?:

ben bang van wel  :roll:

LTpaul

hoeveel moet ik er bestellen?

Karin


QuattroFrits

Citaat van: "Karin"Je kunt ook de kaartjes online kopen en dan betaal je ook maar € 10

Zie deze link http://www.motorbeursutrecht.nl/sites/bezoekers_motorbeursutrecht_nl/nl/page.asp?module=pages&type=item&id=8971

Ga ik zeker doen. :D
Dank je wel Karin. :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Ik ga op vrijdag 17 februari met Miss Triumph en Mr Hell On Wheels naar de motorbeurs.
We nemen omstreeks 8.00 uur de intercity en zullen in Utrecht de dag afsluiten met een bezoek aan een Chinees restaurant.
We verwachten dan omstreeks 20.00 uur weer terug in Maastricht te zijn.

Als er nog anderen zijn die ons tijdens dit tripje willen vergezellen, meld dit dan ff.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Ik was zelf ook van plan om op vrijdag te gaan. Dus de kans is groot dat ik dan ook diezelfde trein neem.

DeWitte

kan het nu nog niet zeggen, mss dus :wink: wel de kans om BB in z'n ongerboxs te zien :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"kan het nu nog niet zeggen, mss dus :wink: wel de kans om BB in z'n ongerboxs te zien :rofl:

Gaat Busaberke een nieuwe motorbroek kopen?

DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Dwars"kan het nu nog niet zeggen, mss dus :wink: wel de kans om BB in z'n ongerboxs te zien :rofl:

Gaat Busaberke een nieuwe motorbroek kopen?
:shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away