Motorbeurs Utrecht 2006

Gestart door Busaberke, 14 oktober, 2005, 10:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Het duurt nog ff, maar zet het alvast in je agenda:



Ik ga i.i.g. op vrijdag 17 februari, waarschijnlijk per trein.
Dan zijn er nog wel wat koopjes te vinden, en is het nog niet te druk.

Wie gaat er mee?
Dan maken we er een gezellige MFL-dag van.
De hele dag slap ouwehoeren, motors kijken enz.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Ik ga er ieder jaar heen. En dan ook altijd op vrijdag, in het weekend is het echt te druk. Dus ik ben van de partij.

PS Ik wil anders ook wel rijden met de auto, dus er kunnen nog 3 man meerijden. Benzine delen is dan goedkoper dan treinreizen  :wink:

DeWitte

laten we eens gek doen en met de moto gaan??? :roll:

wie had het over watjes?? :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Karin"Ik ga er ieder jaar heen. En dan ook altijd op vrijdag, in het weekend is het echt te druk. Dus ik ben van de partij.

PS Ik wil anders ook wel rijden met de auto, dus er kunnen nog 3 man meerijden. Benzine delen is dan goedkoper dan treinreizen  :wink:

zit je wel met 3 "lichtelijk aangeschoten" kerels in de auto waarschijnlijk..... ik persoonlijk vindt treinen ook wel gazellig  8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Citaat van: "Dwars"laten we eens gek doen en met de moto gaan??? :roll:

wie had het over watjes?? :whipping:

Kunnen we dan onze gekochte spullen op jouw motor laden?

Karin

Citaat van: "hayasjeelski"zit je wel met 3 "lichtelijk aangeschoten" kerels in de auto waarschijnlijk..... ik persoonlijk vindt treinen ook wel gazellig  8)


Tuurlijk is treinen ook gezellig.  8)  Was ook maar een voorstel. We zien wel het duurt ook nog wel even voordat het zover is.

DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Dwars"laten we eens gek doen en met de moto gaan??? :roll:

wie had het over watjes?? :whipping:

Kunnen we dan onze gekochte spullen op jouw motor laden?

plek zat op de beemer :twisted: en dat nieuwe leren broekie van jou friemel ik wel onder de snelbinder :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"laten we eens gek doen en met de moto gaan??? :roll:

wie had het over watjes?? :whipping:

500 km motorrijden over de snelweg waar geen ruk aan te beleven is om een beurs te bezoeken ?  :shock:

da's 1/8 v.d. levensduur van m'n achterband  :cry:

NOT!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: "Karin"Ik ga er ieder jaar heen. En dan ook altijd op vrijdag, in het weekend is het echt te druk. Dus ik ben van de partij.

PS Ik wil anders ook wel rijden met de auto, dus er kunnen nog 3 man meerijden. Benzine delen is dan goedkoper dan treinreizen  :wink:

hmmmm.......  :roll:
ben er nog nooit met het koekblik geweest.
hoe zit het met de files ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Citaat van: "Busaberke"hmmmm.......  :roll:
ben er nog nooit met het koekblik geweest.
hoe zit het met de files ?

Nog nooit last van gehad op vrijdag. Ik ben dan wel om 10.00 daar.

PS Utrecht heen en terug is echt geen 500 km, trek er maar een 140km van af :wink:

@Nippon

Ben een keer met de koekblik geweest ( wat me bezielde geen idee, ik schaam me er nog voor ) maar noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit weer.

Rookie

Ben er vorig jaar ook geweest er is genoeg te zien.  Als je echt voor de koopjes gaat moet je er vroeg bij zijn, maar is het natuurlijk ook veel drukker.

Een motorbeurs is altijd wel gezellig dus ik ga wel mee.

Auto,    Lekker makkelijk, snel en goedkoop
Motor,  Ook geen probleem maar alleen snelweg is niet echt spannend
Trein,   Kunnen we ook een biertje pakken

Zie net dat de MotoRAI op precies dezelfde dagen valt en wil ik misschien ook wel heen. :?

DeWitte

Citaat van: "Rookie"Trein,   Kunnen we ook een biertje pakken

die jeugd :roll:  alleen maar feesten en zuipen in de kop :angel:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ben dit jaar ook geweest met de auto en in het weekend, was behoorlijk druk...

Wil komend jaar ook wel gaan :lol:

Karin

Citaat van: "AngelInMe"Ben dit jaar ook geweest met de auto en in het weekend, was behoorlijk druk...

Wil komend jaar ook wel gaan :lol:

Als je met de auto gaat moet je nooit op zaterdag of zondag gaan, dan is het echt te druk.

Daarom ga ik altijd op donderdag of vrijdag. En daarnaast vind ik op de motorbeurs in Utrecht echt veel te zien, daar krijg ik wel een dagje om.