Alarmerend of toch niet?

Gestart door DeWitte, 31 oktober, 2008, 05:57:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

kijk je kunt je brommert zo beveiligen  :shock:



maar ook mss met een gewoon alarm :yes6rs: ik heb buiten het HISS (honda's startblokkering: Honda Ignition Safety System) alleen een degelijk slot.
Ik redeneer dat als ze (de boeven he) um willen hebben, jatten ze um me nog onder me reet vandaan. :yes6rs:

heb jij een alarm? ;)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: Dwars® op 31 oktober, 2008, 05:57:50heb jij een alarm? ;)

Ja, een DataTool System III ;)
Dat gaat soms zelfs spontaan af, dat zal wel ter promotie van de afschrikwekkende werking zijn :lol:

karz

Nee . gelukkig niet.
Ik had een datatool op de TLR , wat een :guns: zeg.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Ja, ik heb ook een alarm, zo een die automatisch aangaat en die je uit moet zetten door op het knopje van de afstandsbediening te drukken :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

zo'n alarm..wat detecteerd die allemaal? beweging, starten of wat nog? Met een kleine logiccontroler is zoiets makkelijk zelf te bouwen en dus ook niet door iedere kruimeldief herkenbaar..ben er al een tijdje mee bezig geweest en de vordeingen gaan goed....zal wel es wat posten hier..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Toledo

Ik heb een pasfoto van m'n .......... onder de kuipruit zitten   :twisted:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

de mijne is helemaal ingevet  :lol:

en bij 't parkeren zet ik 'm altijd naast een rijstracer  :lol:
waar alleen maar een stuurslot op zit  :-X dan is de keus van dat tuig niet zo moeilijk  :twisted: