Ik zit alweer een reis/route te plannen, waar is dit k*t weer anders goed voor
. Wij willen volgende zomer heel graag o.a. de "landingsstranden" van operation "Overland" 1944, in Normandië bezoeken. (ik las net dat alleen al op die 5 km "Omaha-Beach" meer dan 4000 amerikanen zijn gesneuveld in: en dat onder de soldaten ook de beroemde schrijver Ernest Hemingway zat: toch een hoop geschiedenis daaro....) iig iemand tips of routes? of dingen die je daar gezien moet hebben?
Daarna willen we graag le Mont saint Michel bezoeken, via Brest ri st Nazaire naar Bordeaux de kust langs afzakken. Om dan weer via Parijs uiteraard na 3 weken thuis te landen. Dus meld je hieronder met tips, campings, routes, cafe's, restaurants of whatever................
dankeschön
zat ik ook aan te denken..
eens naar Normandie te tuffen
Luca hier wil graag die stranden eens zien.. (laatst met 'm de dvd box van "band of brothers"gekeken..was ie wel van onder de indruk)
maar ben nog aan het twijfelen..om nou speciaal voor de stranden naar Normandie te rijden als "vakantie"?
tsaj..wellicht meer iets als ie wat ouder is en dan ff met de moto erheen blazen..twee daagjes kamperen of zo en dan weer terug..
Heb zelf twee plannekes voor auto / moto vakantie voor 2009 / 2010
- (familie) Terug naar scandinavie..
ben daar eigenlijk al op veel plekken geweest tot lapland aan toe en vond het daar prachtig..
we zitten te denken om in 2009 weer eens richting zweden of zo te tuffen en dan gewoon op de bonnenfooi daar beetje rond te tuffen..
- (Hakki )ik wil PERSÉ ..(gezien in long way down en miljaar..vond ik dat sjiek) met de motor naar Zuid-Italie knallen..gewoon volle patat autostrada af , daar (in Napoli ..1700km vanaf hier )de boot op naar Sicilie , (daar beetje op het gemakkie wat binnendoor rond tuffen )en vandaar uit weer de boot op richting africa om dan in Tunesie "El-Djem" te bezoeken. Zal wel 2010 worden denk ik maar ik ga dat doen..of in mijn uppie (maakt me niks uit) of met max 1/2/ gelijkgezinden "type niet zeveren maar doorrijden"..
oja..en ik moet dan natuurlijk ff geschikt motorke scoren ergens eerst..