ook net nieuw hier...

Gestart door Zwerver, 14 oktober, 2005, 13:54:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Door een toevallige ontmoeting met een Hayabusha rijder voor het eerst
gehoord van dit forum, dus vandaag toch maar eens komen kijken...

Ik ben Geert, bouwjaar '65, motorrijdend (en liefst reizend) sinds '84.
Wonend in Oud Valkenburg, deels werkend in Tilburg als ontwikkelaar van (les) software voor voortgezet en basis onderwijs.
Via Suzuki GT500, GS850, Moto Guzzi T5 in '90 voor het eerst op een BMW GS gestapt na een korte proefrit op mijn broers Dakar. Sindsdien
wel vaak gekeken naar andere motoren, maar toch steeds bij de GS'en gebleven daar ze voor mijn doel, kampeervakanties van een paar weken  met duo en dus nogal wat bagage, het meest geschikt bleken.
Laatste jaren steeds meer lol in het offroad-ploeteren met deze te zware motoren, en langzaam maar zeker toe aan wat lichters....
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

Welkom Geert :wink: Yes it's a GsA 8)  enne niet teveel praten met Hayapiloten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Geert, zo te lezen ligt de funfactor m.b.t de motor bij jou erg hoog  :lol: :wink:

AngelInMe


Zwerver

Citaat van: "Karin"Geert, zo te lezen ligt de funfactor m.b.t de motor bij jou erg hoog  :lol: :wink:

Yep... Nog altijd plannen om een keer volwassen te worden en een autorijbewijs te halen.... Ooit... :wink:
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

B-Witch

Hoi Geert, welkom @ MFL  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Heej Geert,

leuk dat je jezelf aangemeld hebt!
Veel plezier op dit forum!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Rookie