motorvakantie 2009

Gestart door @Nippon, 28 november, 2008, 18:22:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

enne waar gaan we heen  :lol:


ik ga eerst een weekje naar thüringerwald met de vrouw

en dan in m'n uppie naar Hirtshals Denemarken voor een boot naar Noorwegen  :mrgreen:
ik heb de zuidwest hoek nog niet gereden
voor een rondje Kristiansand,Stavanger,Bergen en natuulijk de Trollstig  :yes6rs:
en dan via de Jotunheimen naar Oslo door naar Göteborg .
Niets plannen gewoon op de bonnefooi  :cool:

Heerlijk slapen,poepen en piesen in de natuur


Corsica is me te warm in de bouwvak  :evil:

Steefke™

Noorwegen daar wil ik ook nog eens heen.  :yes6rs: Lijkt me hartstikke gaaf rijden daar. Een kennis van me is er een paar jaar geleden met zo'n cramper als dwars heeft gehad geweest. Schijnt echt een heel gast vrij land te zijn.
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: BoxerQ op 28 november, 2008, 18:22:30
enne waar gaan we heen  :lol:

Waar gaan we heen in 2009?
Och...met de brommer rij vrijwel zeker in 2009 naar B-LUX-D-FR-I-AU-CH, mogelijk nog naar HR en mischien, als ik in Mei vrij krijg van mijn werk, nog naar DK-S-FIN.  :mrgreen:
Ga ervan uit dat ik met dit lijstje komend seizoen wel rond kom. :twisted: We zullen zien, wat ervan terecht komt. ;)

Noorwegen heb ik al lang op mijn verlanglijstje staan....  :yes6rs:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 28 november, 2008, 18:22:30
enne waar gaan we heen  :lol:

Weekje alpen/dolomieten saampjes met Desmo en nog zo'n Ducati-freak, begin Juni. Alez staat gepland dan he.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

zweden..
bitteke gravel tuffuh paar daag

Motzippaldy

Citaat van: HD4ever op 04 december, 2008, 19:02:06

nog naar HR



:stupid: wel met auto  :oops: net als iedere jaar  :mrgreen:
Proud on the South  

@Nippon

#6
Citaat van: HD4ever op 04 december, 2008, 19:02:06
Citaat van: BoxerQ op 28 november, 2008, 18:22:30
enne waar gaan we heen  :lol:

Waar gaan we heen in 2009?
Och...met de brommer rij vrijwel zeker in 2009 naar B-LUX-D-FR-I-AU-CH, mogelijk nog naar HR en mischien, als ik in Mei vrij krijg van mijn werk, nog naar DK-S-FIN.  :mrgreen:
Ga ervan uit dat ik met dit lijstje komend seizoen wel rond kom. :twisted: We zullen zien, wat ervan terecht komt. ;)

Noorwegen heb ik al lang op mijn verlanglijstje staan....  :yes6rs:


ik weet niet hoe je gaat maarre... als je de boot neemt in Rostock reserveer geen airseat  :evil:
toen ik om 7.00 uur van de boot afging was ik brak en had de hele avond naast een ruftende Est gezeten  :yes6rs: en begon de reis in Finland met zadelpijn  :roll:




HD4ever

#7
Citaat van: BoxerQ op 06 december, 2008, 10:40:08
ik weet niet hoe je gaat maarre... als je de boot neemt in Rostock reserveer geen airseat  :evil:
toen ik om 7.00 uur van de boot afging was ik brak en had de hele avond naast een ruftende Est gezeten  :yes6rs: en begon de reis in Finland met zadelpijn  :roll:

Geen idee eigenlijk. Nog geen plannen in de maak voor deze trip ! :roll: Bedankt voor de tip!!  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Citaat van: Motzippaldy op 04 december, 2008, 21:41:48
:stupid: wel met auto  :oops: net als iedere jaar  :mrgreen:

Da's jammer, want je weet natuurlijk dat het een schitterend land is om met de motor te rijden. Lege wegen met redelijk goed asfalt, vriendelijk volk, Goed en betaalbaar eten en drinken en de benzine kost er ook nog geen drol.  :worship-cool:

Hier nog een paar pics van 2005.









"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Motzippaldy

Ik ben een keer naar Dubrovnik geweest met motor en heb binnenland ook gereden(maar ik zelf ben een Kroaat  :-X )




Proud on the South  

Mounty

da's weer wat jaartjes geleden dat ik daar geweest ben...was nog voor de oorlog. Dubrovnic,Mostar, plitvic zijn wel wel meerdere keren geweest. pokke eind rijden met de auto dat wel. Met de motor zou ik het niet zomaar doen, eerder de motor op de trailer meenemen..wat zou het kosten om een motor per vliegtuig mee te vervoeren..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: FZ_Ron op 06 december, 2008, 21:44:36
da's weer wat jaartjes geleden dat ik daar geweest ben...was nog voor de oorlog. Dubrovnic,Mostar, plitvic zijn wel wel meerdere keren geweest. pokke eind rijden met de auto dat wel. Met de motor zou ik het niet zomaar doen, eerder de motor op de trailer meenemen..wat zou het kosten om een motor per vliegtuig mee te vervoeren..

alé...zeg  :shock:

deze tend zie je inderdaad veel de laatste tijd

ik kan best begrijpen dat je geen zin hebt om 1500km autobahn af te raggen met 'n 1 cilinder enduro brik  :lol:
dan zou ik zelf me ook laten afzetten op de bestemming  :yes6rs:

maar voor de rest  :evil:
kom op zeg rieje   ;)


DeWitte

Dat zeg je nou wel zo, maar autoweg koetsche is imo ook leuk voor 2-300km daarna hangt ut mij ook heel snel de keel uit :?. De trein is anders ook een mooie oplossing, zelf eens gedaan tot aan Narbonne (zuid-Frankrijk) en van daar uit via de Pyreneën Spanje veroverd. Heel relaxt hoor de brommert op de trein. En dan met een goed boek', lekker pitten en een ontbijtje de volgende ochtend al op echt mooie bochten te beginnen. Wel prijzig toen in 93 meen 900 gulden v.v., zullen nou wel Euri's zijn.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

idd, zou me niks uitmaken om een stuk autobahn te rijden maar geen 1500 km....tot en met oostenrijk is het autobahn. Met de trein tot ergens in oostenrijk en dan met de motor verder zou ook een optie zijn. Je kan natuurlijk ook de autobahn vermeiden en alles binnendoor rijden maar dan rij je een stuk langer....op zich al een vakantie op zich :twisted:

Dit jaar gaan we waarschijnlijk niet met het vliegtuig weg, wel willen we een weekje eropuit...denk aan luxemburg of noord frankrijk.
Mevrouw en de kids in de auto en ik op de motor...of toch de motor op een trailer. Ligt eraan wat we willen...
geen 1000 kilometer rijden iig
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon