RTL-GP boevenbende?

Gestart door DeWitte, 11 januari, 2009, 07:11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wij zitten elke avond trouw naar de uitzendingen van de Dakar uit Zuid Amerika te kijken. Na een weekje programma's van RTLGP beginnen je de vaste motorrijders te herkennen maar missen we er ook een heel stel. Zo zien we dagelijks Henk Knuiman, Daniel Willemsen en Jurgen van den Goorbergh, maar missen we vooral Mirjam Pol, Frans Verhoeven, Teus Visser en al die anderen in beeld. Hoe dat komt? Die hebben niet (genoeg) betaald. RTL is namelijk een commercieel TV-station en als je dus (met je sponsornaam op de borst) in beeld wilt, dan moet je daarvoor (naar verluidt) zo'n 1500 euro per minuut overmaken naar Luxemburg.

nou is commercie in de sport niets nieuws, maar of dit nog wat met (sport-)journalistiek te maken heeft? Persoonlijk vind ik het in elk geval triest hoe RTL-GP te werk gaat. Wat jij? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Het viel idd wel op dat bepaalde rijders wel erg vaak genoemd worden en andere minder..dat de comercie zover kan gaan is eigenlijk triest.
ik zou zeggen, boycotten die RTL :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

#2
't zal me worst wezen  :?

als ik maar rond 10.00 uur maar een leuk stuk entertainment heb  :yes6rs:

Road Racing Tonnie

Toevallig had ik het erover met Ma Racing gisterenavond, want mij viel het ook al op, als dit werkelijk de reden is, dan vind ik het diep en diep triest.bah bah bah. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

't is inderdaag pay-tv, maar niet voor naar te kijken maar om gezien te worden :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

crazy j

mijn pa en mij was het ook al opgevallen.
maar dan vraag ik mij af hoe dat gaat met de moto gp uitzendingen komend seizoen aangezien eurosport geen rechten meer heeft en RTL wel
living the life the way it comes

Steefke™

Je kunt natuurlijk ook om 08.30, 19.15 en 23.00 uur naar Eurosoprt kijken. :yes6rs:
Smells like rubber

karz

Hebben we vorig jaar niet hetzelfde geconcludeerd ? :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Gelukkig vinden de meeste rijders het belangrijker om te rijden, dan om op TV te komen  :yes6rs:



Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Citaat van: SuzukiLimburg op 13 januari, 2009, 15:50:46
Gelukkig vinden de meeste rijders het belangrijker om te rijden, dan om op TV te komen  :yes6rs:





Tis alleen verrekte vervelend als je dan naar jou zin goed rijdt en niet veel op tv komt  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.