zweedse politie ontmaskerd ghostrider

Gestart door DeWitte, 18 januari, 2009, 17:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Filmke ghostrider

Jarenlang kat-en-muis-spel over-en-uit?!

Heeft de 'Ghostrider' een kapitale fout gemaakt en zich verraden? De Zweedse politie hoopt van wel. De Ghostrider is hen al jaren te snel af. Hij raast in zijn zwarte pak met meer dan 300 kilometer per uur over de wegen. Hij wacht politiepatrouilles op en daagt hen uit.

Dit fenomeen begon in 2002. Toen doken op het internet de eerste filmpjes van de durfal op. De Ghostrider haalde met waanzinnig hoge snelheden halsbrekende toeren uit in het verkeer. Op YouTube groeide hij uit tot een ware 'volksheld' van de motorrijders. Een van zijn bekende stunts is zijn race van Stockholm naar Uppsala. Hij legde het 68 kilometer lange traject af in minder dan een kwartier tijd met een gemiddelde snelheid van 270 kilometer per uur. "Het is ongelooflijk dat hij nog geen slachtoffers gemaakt heeft", zegt een agente. "En dat hijzelf nog leeft, is zowaar nog onwaarschijnlijker."

Jarenlang bleef hij anoniem en ongrijpbaar voor de politie, maar nu zou hij een kapitale fout gemaakt hebben. De politie bestudeert een filmpje waarin hij achtervolgd werd door verschillende patrouilles op de E4 autosnelweg in de buurt van Stockholm. Hij minderde gas en verliet onmiddellijk de snelweg. Even later duikt hij een garage in en is te zien hoe iemand zijn helm afzet. Zijn gezicht is duidelijk zichtbaar op de beelden en de politie hoopt nu dat ze de 'Ghostrider' eindelijk kunnen identificeren.


Bron: HLN 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

ik ben benieuwt of ze deze gast nu echt te pakken hebben

er zijn al zo veel geruchten en verhalen dat hij al lang gepakt zou zijn en dat hij al dood zou zijn doordat hij met een weet ik wat voor hoge snelheid tegen een truck aan gereden zou zijn.

dus zoals ik al zij ik ben benieuwt
living the life the way it comes


ReBel

Dan kunnen ze 'm hooguit pakken op dat ene delict, me dunkt dat hij op alle andere filmpjes onherkenbaar is gebleven en derhalve kan het zich in die gevallen dan ook om een imitator gehandeld hebben... sluitend bewijs lijkt me in die gevallen dus wel erg moeilijk rond te krijgen  :roll:
Dan nog: Hut ab, respect voor die (knettergekke) vent  :worship-cool:
(Hij mag nu wel 's ophouden met z'n stunts, want het is inderdaad een God's wonder dat er nog geen doden zijn gevallen  :-X)


DeWitte

vlgs mij is dat hele "ghostrider" een geregisseerde stunt: of sinds wanneer staan er over camera's door heel zweden en zo. Zo ook dit bericht, waarmee de dvd verkoop weer eens wordt aangetrokken? Zo van snel want binnekort is ie niet meer.......:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

moa, mensen die dat volgen kennen zijn identiteit al een tijdje.

Bullshit berichtje imo ..

http://streetfighters.com.au/forum/post.asp?method=ReplyQuote&REPLY_ID=117193&TOPIC_ID=10159&FORUM_ID=12

Scroll maar naar beneden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 19 januari, 2009, 11:01:06
vlgs mij is dat hele "ghostrider" een geregisseerde stunt: of sinds wanneer staan er over camera's door heel zweden en zo. Zo ook dit bericht, waarmee de dvd verkoop weer eens wordt aangetrokken? Zo van snel want binnekort is ie niet meer.......:schater:

:yes6rs: bitte zahlen (DVD) :mrgreen:
Proud on the South