Weekendje weg editie 2009

Gestart door suzuki-girl, 18 januari, 2009, 18:58:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Daar is ie weer !!! het weekendje weg.  :worship-cool:

Ook dit jaar willen we graag weer een weekendje gaan tuffen.
Op het moment is de precieze lokatie nog niet bekend, maar het zal dit jaar ergens in de vulkaaneifel of moezelstreek zijn.

Wat er wel al bekend is dat is de datum  :yes6rs:
Neem vast vrij bij de baas, en schrijf het weekend van 26 t/m 28 juni alvast op de kalender  :lol:

De bedoeling is weer om op vrijdagmorgen te vertrekken en via een toeristische route naar onze bestemming af te zakken.
Een paar leuke motordagen ervan te maken, en 's avonds onder het genot van een drankje gezellig wat te emmeren over motoren, bier en vrouwluuj (of zoeget)....  :mrgreen:

Preciezere details volgen zo snel mogelijk.  ;)



You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

motoren, vrouwluj en bier? count me (us) in  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 januari, 2009, 18:58:57
het weekend van 26 t/m 28 juni :lol:

:shock: Da's het weekend van de TT in Assen ...
Nu weet ik 't zeker, jullie zoeken telkens een wekend waarop IK 100% zeker niet mee kan  :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

En de bestemming is gekozen  :yes6rs: :yes6rs:



En dat ligt hier:



Afstand zal ongeveer 150 km zijn.







Kosten per persoon: 89.00 euro (Prijswijzingen onder voorbehoud)

Inclusief:
Vrijdag: Aankomst tussen 15u00 en 21u00.
Welkomsdrank en kamerverdeling.
Als avondmaal een copieuze "Burgherrentopf mit Kräuterkäsebaguette" en dessert.

Routebespreking in een aangename sfeer bij een partijtje biljart.

Zaterdag:Tussen 8u00 en 11u00 genieten van een rijk ontbijtbuffet.
Rond 12u00 vertrekken we voor een 250 km lange motortocht door de dalen en bergen van Eifel en Ardennen met bezoeken aan Nürburgring, Burg Elz, Moseltal e.a.
Een andere mogelijkheid is een verkenningsroute van de mooiste stadjes in het nabijgelegen België, Luxemburg en Frankrijk
Rond 20u00 treffen we ons voor een ontspannende kegelavond.

Zondag: Ontbijtbuffet.
Rond 12u00 terugreis onder begeleiding tot de snelweg.


Opgeven kan vanaf nu tot eind van deze maand,
Iedereen die zich dan nog niet opgegeven heeft dient dat zelf te doen bij het pension.
Geef je dus snel op, want vol is vol..... ;)

noot:

Aansprakelijkheid
www.motorforumlimburg.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen dan wel incidenten waarbij personen, motoren en of voorwerpen zijn betrokken. Door uw inschrijving en of deelname aan deze reis verklaart u nimmer www.motorforumlimburg.nl of de initiator, gezamelijk of individueel aansprakelijk te stellen.
dit board kan dus alleen worden gezien als een discussieplatform omtrent gemeenschappelijke ritten.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

wij melden ons af voor dat weekend wij zitten dan al helemaal vol
misschien volgende keer

KTM SMT 2011

De Sjeng

Ik ben er al geweest, leuke locatie, zeker een aanrader. In het dorp nog een klein bakkerijtje met lekker gebak.
Wel effe duidelijk maken aan steffan, dat jullie samenkomen(anders als hij nieuwe boekingen krijgt duwt hij je in een nabijgelegen hotel) en met de motor komt.(Beperkt aantal parkeerplaatsen in de garage)
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=3092.0
God Forgives, I Don't

B-Witch

Citaat van: maurice op 01 februari, 2009, 15:57:07
Ik ben er al geweest, leuke locatie, zeker een aanrader. In het dorp nog een klein bakkerijtje met lekker gebak.
Wel effe duidelijk maken aan steffan, dat jullie samenkomen(anders als hij nieuwe boekingen krijgt duwt hij je in een nabijgelegen hotel) en met de motor komt.(Beperkt aantal parkeerplaatsen in de garage)
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=3092.0

Komt allemaal goed, trouwens bedankt voor de tip Maurice :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Varaderos

Wil wel weer mee, weet alleen nog niet of het lukt.
Ben al veel weekenden weg dit jaar. :roll:
Motorcycling is not a crime

B-Witch

Tot 28 Februari heb je de tijd om te kijken of je het haalt om mee te gaan, daarna is het voor jezelf om een slaapplek te boeken. :yes6rs:

Dus voor iedereen die graag mee wil: laat wat horen, zodat ik weet hoeveel kamers ik moet reserveren  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

als er niet zoveel animo is dat weekend, mss nadenken over een alternatieve datum??   :dunno:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varaderos

Ik kan dit weekend helaas niet.
heb vrijdag al een andere afspraak.
Jammer, een andere datum zou mij eigenlijk beter uit komen...  :mrgreen:
Motorcycling is not a crime

B-Witch

Citaat van: Varaderos op 21 februari, 2009, 20:26:05
Ik kan dit weekend helaas niet.
heb vrijdag al een andere afspraak.
Jammer, een andere datum zou mij eigenlijk beter uit komen...  :mrgreen:

Voor mij is dit het enige weekend dat ik zeker kan, en bovendien heb ik al vrij gevraagd......
Maar goed als er meer animo is een ander weekend, dan moeten jullie dat doen, betekend wel dat ik en Mr.Kawa dan niet meegaan
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Zo gaat dat met afspreken met een groepje...de ene kan wel de andere niet.
Mischien twee weekendjes plannen ? een groepje met Mr-Kawa en SG wat SG al aan het regelen was
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Er is dit jaar niet eens animo voor 1 weekend, wat wil je dan 2 groepen regelen????
Het is niet dat dit niet op tijd is aangegeven, vrij regelen een dikke 5 maanden van te voren moet toch geen probleem zijn dacht ik zo. :-X
Geeft mij gewoon de indicatie dat er gewoonweg geen behoefte is aan een MFL weekendje.
Mr.kawa en ik gaan zeker wel, al dan niet met gezelschap. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.