Hoofdmenu

MHG's Gixxer

Gestart door MHG, 30 januari, 2009, 13:56:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MHG

Ik heb me net voorgesteld in het daarvoor bestemde gedeelte. Dan hier nog maar even mijn motor showen. het is een Suzuki GSX-R 750W uit 1993. Het is nog altijd mijn 1e motor.

Fotootje


Ik heb nog meer foto's maar die moet ik eerst nog wat verkleinen anders wordt het forum zo breed. :) Ik heb er niet veel aan gedaan, behalve de originele knipperlichten vervangen door kleinere exemplaren. Bij aankoop zat er een carbon brulpijp op, maar omdat ik er knettergek van werd heb ik die vervangen door een originele uitlaat. Ondanks dat deze Suzuki mij nog nooit in de steek heeft gelaten, wil ik er toch binnen niet al te lange tijd afscheid van gaan nemen. Ik wil graag over gaan stappen naar een fireblade uit de periode 2001-2003. Ik zal op een later tijdstip ff een topicje aanmaken in het te koop gedeelte, misschien dat er iemand hier op het forum interesse in heeft.

Herr Tod

Sjiek :mrgreen: Ik heb die van '94.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

overstappen op Honda  :worship-cool: :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away