Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Smells like rubber

QuattroFrits

Brunette:

"Ik lees hier in de krant dat er in Tokyo ieder uur van de dag een man wordt overreden."


Blondje:

"Dat is dan ook geen leven voor die arme kerel."
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Waarom zijn vrijgezelle vrouwen slank en getrouwde vrouwen niet?

Als een vrijgezelle vrouw s'avonds thuis komt en in de koelkast kijk gaat ze naar bed.
Als een getrouwde vrouw thuis s'avonds komt en in bed kijkt gaat ze naar de koelkast.


Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

karz

Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen...
Dokter: "wat is er gebeurd?"
Vrouw: "Dokter, ik weet niet meer wat gedaan, elke keer mijn man dronken
thuiskomt slaat hij me ineen..."
Dokter: "daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als uw man dronken
thuiskomt, neem een tas kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen, ..

2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter en ziet het herboren fris uit.
Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken
thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!
Dokter: "Zie je nu hoe het helpt als je eenvoudigweg je mond houdt?"
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Kees moet voor zijn dochter een verjaardagscadeau gaan halen.
Zijn dochter wil graag een Barbie.

Bij de speelgoedwinkel aangekomen vraagt de verkoper of hij Kees kan helpen.
Kees vraagt naar de verschillende Barbies en de verkoper stelt hem 3 verschillende opties voor;
De eerste is huishoud Barbie en kost 25 Euro.
De tweede is make-up Barbie en kost 50 Euro.
En de derde is echtscheidings Barbie en kost 295 Euro.

Kees schrikt nogal van de prijs van die laatste en vraagt de verkoper waarom die dan zo duur is.
Nou, zegt de verkoper, dat is omdat je daar de auto en de jetski van Ken, 2 paarden en een volledig ingericht Barbiehuis bij krijgt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

The manager was having difficulty with profits and fixed costs, so there was only one solution - more layoffs. But there were only two possibilities - Jack and Mary. This was going to be a hard decision - they were both excellent workers, and equally qualified - but one had to go. He was obviously going to have to interview them both and then decide.

So he called Mary in first. "I'm sorry," he began, "I've got some bad news. I'm going to have to lay you or Jack off."
She looked at him for a moment in silence then replied: "Well, can you jack off, I've got a terrible headache?"
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Jack buiten trappen en Marie een paracetamol geven  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil


Busaberke

Citaat van: Dwars® op 30 januari, 2010, 19:06:24
wat een sukkel deze wannabee ghostrider :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=ESzMA-YlS6U&feature=player_embedded

typisch gevalletje van "je gaat waar je kijkt dus moet je kijken waar je heen wilt" .
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Timeeh

Mij lijkt het meer een gevalletje niet te hard in de voorrem knijpen als je op zand rijdt. Of ging ie daar niet stoppen?  :-X

HD4ever

A crusty old biker out on a long summer ride in the country pulls up to a tavern in the middle of nowhere, parks his bike and walks inside.
As he passes through the swinging doors, he sees a sign hanging over the bar:
COLD BEER : $2.00?
HAMBURGER : $2.25?
CHEESEBURGER : $2.50?
CHICKEN SANDWICH : $3.50?
HAND JOB : $50.00
Checking his wallet to be sure he has the necessary payment, the ole' biker walks up to the bar and beckons to the exceptionally attractive female bartender who is serving drinks to a couple of sun-wrinkled farmers.
She glides down behind the bar to the ole biker.

"Yes?" she enquires with a wide, knowing smile, "may I help you?"

The ole biker leans over the bar, "I was wondering young lady," he whispers, "are you the one who gives the hand-jobs?


She looks into his eyes with that wide smile and purrs, "Why yes, yes, I sure am".


The ole' biker leans closer and into her left ear and whispers softly, "Well, wash your hands real good, cause I want a cheeseburger".




:schater: :schater: :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Citaat van: Timeeh op 01 februari, 2010, 12:14:46
Mij lijkt het meer een gevalletje niet te hard in de voorrem knijpen als je op zand rijdt. Of ging ie daar niet stoppen?  :-X

Typisch gevalletje van uit de versnelling schieten en geen motorrem meer hebben... dan stuurt de motor opeens niet meer zoals je dat gewend bent en dan ga je rechtdoor.

Oplossing... fuck de motor, trap dat ding een versnelling in zo snel als je kan en dan hoppa die bocht maken :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 01 februari, 2010, 23:03:48
Citaat van: Timeeh op 01 februari, 2010, 12:14:46
Mij lijkt het meer een gevalletje niet te hard in de voorrem knijpen als je op zand rijdt. Of ging ie daar niet stoppen?  :-X

Typisch gevalletje van uit de versnelling schieten en geen motorrem meer hebben... dan stuurt de motor opeens niet meer zoals je dat gewend bent en dan ga je rechtdoor.

Oplossing... fuck de motor, trap dat ding een versnelling in zo snel als je kan en dan hoppa die bocht maken :yes6rs:

Kan zijn Q, maar die eerste bocht die hij door komt is imo toch ook al een indicatie van zijn (gebrek aan) rijkunsten...
Of zie ik dat verkeerd??

Timeeh

ik zie hem nu net MET geluid en je hoort idd dat ie hem niet in de versnelling heeft staan... Dus Qheeft gelijk denk ik zo :p