Moto GP: 2009 zevereck

Gestart door DeWitte, 07 februari, 2009, 18:47:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Capirossi op die schijtsuzuki doet ut ook goed de laatste tijd.  :yes6rs: hij peurt er meer uit dan zijn voorgangers de laatste jaren :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Yvil op 15 juni, 2009, 15:23:51

Echt kippenvel!!! Zat in m'n eentje op de bank te klappen alsof hij het persoonlijk zou kunnen horen.
Wat een laatste 3 ronden om het fantastisch af te maken in de laatste bocht

Pcies!
Als hiermee de toon gezet is voor de race in Assen, ga ik er a.s. zaterdag op de tribune uit m´n dak !  :yeah:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

crazy j

gisteren de moto gp race van duitsland van afgelopen zondag bekeken
ik had hem opgenomen aangezien ik op tractorpulling aanwezig was

boh dat me toch fftjus een vette race  :worship-cool:

en alweer rossie wat wint  :mrgreen:
als de resterende GP's ook zo spannend worden dan mogen we toch van een mooi seizoen spreken vind ik
living the life the way it comes

DeWitte

Hayden ook in 2010 bij Ducati

Ducati Corse heeft bekend gemaakt dat het contract met Nicky Hayden met een jaar verlengd wordt. "De verlenging van het contract met Nicky is dé beloning voor een coureur die heeft laten zien te weten wat er hoort bij het rijden voor Ducati; passie, vastberadenheid en toewijding", aldus Ducati Motor Holding Manager Claudio Domenicali.

"We hebben altijd al geweten dat Nicky een belangrijke aanwinst zou zijn voor de Ducati 2010 strategie en we zijn blij dat hij aan het Ducati Marlboro Team verbonden blijft. Zijn progressie gedurende dit seizoen is continue een stijgende lijn met de derde plek in Indianapolis als hoogtepunt. We zijn er van overtuigd dat de ervaring die Nicky dit seizoen heeft opgedaan van veel waarde is voor 2010″. Nicky Hayden: "We hebben een prima week achter de rug en dit nieuws is daar de bevestiging van. Na het goede resultaat in Indianapolis is de verlenging van mijn contract met Ducati precies datgene dat ik heel graag wilde. Ik ben ontzettend blij. Ik heb altijd vertrouwd en gelooft dat we goede resultaten kunnen behalen. Ik ben enorm opgewonden over de laatste vijf races van dit seizoen en als we kijken naar de progressie van de afgelopen maanden, kunnen we de stijgende lijn hopelijk tot het einde van het seizoen doorzetten. Ik wil hierbij iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt, speciaal iedereen bij Ducati, alle sponsoren en ik ben er zeker van dat ik volgend jaar goede resultaten kan halen".

De nieuwe overeenkomst betekent tevens dat Dani Pedrosa bijna zeker bij Repsol Honda zal blijven. Honda heeft de intentie om door te gaan met zowel Pedrosa als Dovizioso al heeft geen van beiden nog geen contract getekend
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Pedrosa en Dovizioso verlengen contract bij HRC

Honda Racing Corporation heeft bekend gemaakt dat Dani Pedrosa en Andrea Dovizioso hun lopende contracten bij het Honda MotoGP Team hebben verlengd. Na de standaard overeenkomst, die werd aangekondigd tijdens de Grand Prix van Brno, zijn de details afgerond en ondertekenden beide coureurs het nieuwe contract tijdens het San Marino Grand Prix weekend op Misano. Pedrosa heeft zijn contract met een jaar verlengd en zal volgend seizoen voor het vijfde opeenvolgende jaar HRC coureur zijn. Dovizioso heeft een overeenkomst ondertekend voor 2010 met een optie tot verlenging van het contract in 2011. Met de twee jonge getalenteerde rijders is HRC van overtuigd dat dit de juiste samenstelling is om de wereldtitel in 2010 te heroveren.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Rossi woar in sjloff gevalle i portugal huuj?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

#21
 :dunno: Leek er niet veel zin in te hebben...

Gassie

was oook niet zo spannend allemaal
KTM SMT 2011

DeWitte

noemero 9 :worship-cool: campioni del mondo :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Ah Yamaha alweer 1-2  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

als Rossi, en dan wil ik niks afdoen aan zijn ongekend groot talent, Jeremy Burgess maar aan zijn zijde heeft, heeft wordt die nog kampioen op een suzuki  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Blieve lache...8)