Michael Schumacher ongedeerd na zware crash

Gestart door DeWitte, 12 februari, 2009, 21:00:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Voormalig Formule 1-piloot Michael Schumacher is met de schrik vrijgekomen na een val met zijn motor op een circuit in het Spaanse Cartagena (Murcia).

De 40-jarige Duitser werd naar het ziekenhuis van Virgen de Arrixaca overgebracht. Daar werden geen ernstige blessures vastgesteld. Schumacher bleef steeds bij bewustzijn. "Alles is in orde", schrijft de zevenvoudige wereldkampioen op zijn website. We zijn enkel uit voorzorg naar het ziekenhuis gegaan."

Schumacher test in Cartagena de motor waarmee hij dit jaar in het Internationaal Duits kampioenschap zal aantreden.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Voormalig Formule 1-piloot Michael Schumacher zal dit weekend op de Lausitzring niet aan de start verschijnen van de openingsmanche van het Internationaal Duits Motorkampioenschap.
'Ik moet jammer genoeg forfait geven,' liet Schumacher weten. 'Mijn val van 11 februari in het Spaanse Cartagena (Murcia) speelt me nog altijd parten. Snel mijn nek bewegen lukt me nog altijd niet en in die omstandigheden kan ik niet racen.'

bron: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF21042009_030
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair