Hoofdmenu

MZ van Theoke

Gestart door Theoke, 18 oktober, 2005, 22:47:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theoke




het is nog niet de mijne, want daar heb ik geen digitaal plaatje van, maar het is wel dezelfde, al ziet die van mij...veeeeeeeeelll beter uit!!!

Wel op 100Km/U begrenst, ivm de Trabi's van de Oostduitse Politzei in die tijd  :lol:

Herr Tod

Ik rij binnenkort eens richting Beek 8) Hoe oud is die? Lijkt wel op een Zündapp uit de jaren 70... maar dan een stuk groter :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Theoke

Hij is van ergens in de jaren 80, beetje vaag om het precies te achterhalen... :?    Uit oostduitsland geimporteerd, toen net enkele jaren de muur gevallen was.  

Idd, mijn hobby is ook het opknappen van brommertjes, zoals Kreidler Florett en ik heb een Zundapp uit '72 en maar de MZ was een ietssje  (echt ietsje maar) groter project.

Herr Tod

Dan neem ik een luchtfilterhuis mee voor je Zündapp, als het een 517 is. Ik heb dat eens gekregen maar ik heb een ander model Zündapp :P
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Theoke



517  :D   Deze is weer heel mooi, dat is de mijne weer niet... :cry:  ik heb wel zo'n windkap voor de beentjes en eventueel een ruit...maar dat gaat dan weer te ver :lol:

Herr Tod

Daar kan ik je nog een hand aan helpen :wink: Ik heb een 529/530 met veel geschiedenis :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Mooi zo'n Mz 8)  een oom van mijn vrouw heeft een Djnepr met zijspan (incl mitrailleurstandaard) :wink: heeft ook wel wat.......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away