Honda CB-1 `92

Gestart door Aves, 18 maart, 2009, 17:45:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aves

Is dit wat?

Het was een motor bereden door een vrouw. Behalve had hij de originele klokken niet meer.. Dus wist niet precies hoeveel er van te voren mee gereden was, Motor zag er zo 1,2,3 goed uit. Heb niet echt naar tand wielen gekeken(want zou daar toch niet echt een conclusie aan kunnen verbinden). Had weinig tijd want kwam van mijn stage af.


1250 kosten die, hij wou er minimaal 1000 voor hebben... De knipperlichten(voor als achter) waren vervangen door wat mooiere. En ook de voor en achter lichten waren veranderd, voor mooiere. Weet het merk daarvan niet meer.(heeft hij wel gezegd)


Jullie oordeel?

Timeeh


B-Witch

Bereden door een vrouw... dat zegt ook echt niet altijd alles. :roll:
Net als dat autootje dat ouwe wat voor een habbekrats op marktplaats en speurders altijd te vinden is en door een oud opaatje of omaatje gereden is... maar ondertussen. :?
En knipperlichten vind ik niet zo interresant, die zijn voor een paar tientjes overal te koop, gaat toch echt om de techniek, en als je geeneens weet hoeveel er precies met een motor gereden is, zou ik mijn vingers er niet aan branden.
Verder kijken dan je neus lang is, en ik zou zeggen: begin maar eerst eens met lessen voor je wat koopt, heb je tenminste nog ff om wat centjes aan de kant te leggen :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Aves

Ja dat sowieso, nog wachten! Stel ik haal het niet (al zou dat wel meevallen) Maar je weet nooit wat er kan gebeuren, al is het maar een been breken. Wou gewoon even jullie mening horen. Misschien dat ik er iets wijzer van werd. Ja techniek is het belangrijkste. Maar veel info heb ik niet, dus gaf ik dat over de optische dingen

B-Witch

Citaat van: Aves op 18 maart, 2009, 19:33:39
Ja dat sowieso, nog wachten! Stel ik haal het niet (al zou dat wel meevallen) Maar je weet nooit wat er kan gebeuren, al is het maar een been breken. Wou gewoon even jullie mening horen. Misschien dat ik er iets wijzer van werd. Ja techniek is het belangrijkste. Maar veel info heb ik niet, dus gaf ik dat over de optische dingen

Denk niet te licht over de hedendaagse rijopleiding, het is toch niet zo makkelijk als het eruit ziet.
Ik hoop voor je dat je het snel kan halen, en blijf in de tussentijd gewoon af van motoren met een twijfelachtig verleden.
Je zou de eerste niet zijn die zich een aftands hok in de maag laat splitsen omdat het op het eerste oog mooi uitzag.
(En ik spreek uit ervaring) :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

cb-1 is op zich geen verkeerde start-moto, neem iemand mee die er goed kijk op heeft en een objectieve proefrit op kan maken.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Aves

Citaat van: Dwars® op 18 maart, 2009, 20:02:25
cb-1 is op zich geen verkeerde start-moto, neem iemand mee die er goed kijk op heeft en een objectieve proefrit op kan maken.

Laatste vind ik een hele goeie tip :yes6rs: want zelf als je iets rijd en je wilt het graag. Kan je door alle emotie(van blijdschap) niet meer logisch nadenken, in sommige gevallen dan. Die moet ik me onthouden.


Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 maart, 2009, 19:39:57
Denk niet te licht over de hedendaagse rijopleiding, het is toch niet zo makkelijk als het eruit ziet.

IK weet het, doe ik ook niet.  :mrgreen:

Herr Tod

CB-1 is een prima motor, zeker om mee te beginnen. Een blok waar je weinig problemen mee zult hebben. Ook als je vol vermogen mag kun je nog wel een jaartje of 2 vooruit op zo'n ding :yes6rs: :mrgreen:

Ik ben nog steeds verliefd op mijn Bandit 400 :cry: :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: