Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Zo'n dingen had ik ook verwacht, maar geen last van gehad. Alleen een ezel in een Subaru die geen gebruik maakte van zijn spiegels of kniperlichten :? Toen hebben we oma voor ons maar samen ingehaald :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Levend gespleten door een vangrail:
Schokkende beelden

De man had niet héél veel beschermende kleding aan, maar ik vraag me af of dat geholpen zou hebben  :?

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Levend gespleten door een vangrail:
Schokkende beelden

De man had niet héél veel beschermende kleding aan, maar ik vraag me af of dat geholpen zou hebben  :?

TERING :shock:  :shock: geen piccie's hiervan hiero plaatsen svp :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

En een reactie hierop van een Belgisch SM maatje:

Citeerals we altijd aan de eventuele gevolgen moeten denken iedere keer als we op de moto kruipen dan kunnen we er even goed vanaf blijven.
mijn mening is als uwe tijd gekomen is dan zijt ge er toch geweest al zit ge in uwe zetel , en als uwe tijd nie gekomen is moogt ge 50 keren tegen eene paal vliegen dan zijt nog nie dood , en verlamd zijn is miss erger maja zoals ik zeg als ge dat in uw achterhoofd houd zul je niet veel genieten van uwe moto.
dus fuck it en maar gaas ge leeft maar 1 keer , beter en kort plezant leven , als een lang saai leven.

Moet toch zeggen dat ik het volledig met hem eens ben.

Better dead n cool then alive n uncool.....

B-Witch

Idd shocking!!
En zulke piccies laten zien, heeft weinig te maken met iemand op de risico's wijzen, dit is pure sensatiezucht van degene die zoiets op internet plaatst :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

:banghead4rv:
Geen leuke manier om dood te sterven :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Levend gespleten door een vangrail:
Schokkende beelden

De man had niet héél veel beschermende kleding aan, maar ik vraag me af of dat geholpen zou hebben  :?


Als ik me niet vergis en mijn engels me niet bedriegt en het bloedspoor op de foto klopt, is dit echt niet van de vangrail maar van die mooie lantaarnpaal op een van die foto's. ( negende foto van boven.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Idd shocking!!
En zulke piccies laten zien, heeft weinig te maken met iemand op de risico's wijzen, dit is pure sensatiezucht van degene die zoiets op internet plaatst :!:

Sensatiezucht betwijfel ik, maar of goede kleding hier geholpen had betwijfel ik ook.
Graag had ik de snelheid van de motor op het moment van het ongeval wel eens willen weten.
Deze moet toch wel behoorlijk hoog hebben gelegen om door zo'n paal doormidden gesneden te worden. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Alleen al de teksten van jullie reacties zegt mij al genoeg. Ik hoef de link niet te zien. Kan er niet zo goed tegen  :?

Ben het wel met Schmetzke eens, als je over al de risico's moet nadenken wat je zou kunnen gebeuren dan kun je niet eens de straat meer op.

En al heeft hier in dit geval de kleding geen nut gehad, in veel (on)gevallen toch wel. Ik zal in ieder geval altijd van top tot teen in tenue verschijnen op de motor  :wink:

B-Witch

Nee vond het ook niet zo'n prettig gezicht, en hoe je het ook draait, goede kleding is van vitaal belang.
Zal je niet altijd kunnen redden, maar vaak wel een boel ellende besparen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"dood te sterven

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Wat is er nu tegen een link met de tekst 'schokkende beelden'??
Als je niet tegen zulke beelden kan, klik je er niet op en heb je er geen last van. Zulke foto's direct linken is inderdaad 'not done' imo, maar daar is geen sprake van.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Karin

Citaat van: "May Day"Wat is er nu tegen een link met de tekst 'schokkende beelden'??
Als je niet tegen zulke beelden kan, klik je er niet op en heb je er geen last van. Zulke foto's direct linken is inderdaad 'not done' imo, maar daar is geen sprake van.

Precies, en daarom alleen maar goed dat Schmetzke de link "schokkende beelden" heeft genoemd.  :yes6rs:

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"dit is pure sensatiezucht van degene die zoiets op internet plaatst :!:

Hier ben ik het ook wel gedeeltelijk mee eens.
De site wordt iig goed bezocht, nu ook weer door ons. KASSA!

En stiekem is iedereen wel een beetje sensatie-geil. Anders zou ook niemand die site bezoeken, en dan zou hij snel van het net af zijn...

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"

En stiekem is iedereen wel een beetje sensatie-geil. Anders zou ook niemand die site bezoeken, en dan zou hij snel van het net af zijn...


Ik niet  :shock: genoeg gezien(onvrijwillig) toen ik jonger was  :?
Proud on the South