Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

CiteerMotoragent gewond bij aanrijding Meerssen

Bij een verkeersongeluk bij Meerssen is zaterdagmiddag een motoragent zwaar gewond geraakt. Rond half vier werd de KLPD-politieman op de Vliegveldweg, ter hoogte van het viaduct over de A2, aangereden door een auto.

De agent was bezig met het begeleiden van de Olympia's Tour, een wielerkoers. De autobilist uit Ulestraten zat mogelijk met drank op achter het stuur.
Bron: L1
Hoe opvallend moet je zijn :oops:


En dit zal wel geen ongeluk zijn (gaf wel gelijk een deja-vu naar een beekje met een bestelbus aan deze kant van de grens een aantal jaren geleden)

CiteerDrie dode mannen Maasmechelen lid van motorbende
Maasmechelen 3 doden in auto

De drie doorzeefde mannen die vrijdagavond in Maasmechelen dood werden gevonden busje, zijn volgens de Belgische politie lid van een plaatselijke motorbende. De stoffelijke overschotten van de mannen werden langs de Zuid-Willemsvaart in het Belgisch-Limburgse Maasmechelen gevonden. Twee lichamen lagen in de kofferruimte achterin. Een ander lichaam bevond zich voorin het voertuig. Het voertuig stond met de neus in het water

De brandweer van Maasmechelen ontdekte de lijken. Alle drie de levenloze lichamen hadden schotwonden. Over de identiteit van de slachtoffers is nog niets bekend, zegt justitie in Tongeren. De technische recherche doet onderzoek.
Bron: L1
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Zonet in Roermond op de Maasbrug iemand van 19 jaar verongelukt met de motor. Door een vrachtauto van de weg gereden :cry:

Zie ook: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/130035/Motorrijder_dodelijk_verongelukt.html of
http://www.l1.nl/content/5265747/motorrijder_komt_om_in_roermond_bij_ongeluk

grtz HD4ever
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: De Witte op 07 juli, 2011, 21:03:40
is dit nou een ongeluk of gewoon onkunde? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=O9GsT9gOeX0
die had ik al gezien is een kwestie van even schrukken van de knie gas los en vooral naar de berm blijven kijken
trouwens die bocht is het  9 van de 10 raak... of het is zo,n verraderlijke bocht of de gemiddelde ami kan niet rijden 
KTM SMT 2011

Joepie1958

mullholland highway, daar gaan de posers in de vout, vandaar ook dat er altijd wel wat mensen met camera's paraat staan als er weer eentje een vout maakt en de motor ter aarde werpt (of de wannabee race-auto tegen de vangrails) .............. schtomme ammi's :evil:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: De Witte op 07 juli, 2011, 21:03:40
is dit nou een ongeluk of gewoon onkunde? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=O9GsT9gOeX0

ik denk beide
tis een ongeluk door onkunde   :oops:

geloof 't of niet maar deze sukkel vindt je ook in de eifel  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

 :shock: het zal maar op je af komen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Die politiemannekes waren blij dat ze een moordenaar te pakken hadden  :roll: (zie de handboeien en drie man om hem heen).  :mrgreen:

Maar ik zie helaas geen Renault 6, als je dat met R6 bedoeld.  :twisted: (ik ben erg ouderwets in benamingen  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Op het moment dat hij die auto raakte reed hij echt geen 250 meer, eerder 80 of zo :oops:
Was eigenlijk meer jammer van de auto dan van de motor :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Die heeft überhaupt nooit 257 km/h gereden. In de VS mogen ze 110 km/h op de snelweg en zo hard gaat hij er niet langs. Ik denk dat het niet harder is 180 km/h en de crash zelf inderdaad nog langzamer.  Wel een mooie salto over die auto!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Je hoopt het niet, maar dan is het moment daar.....


Op weg naar Luxemburg door Aubel heen rijdend....ik reed 40-45 kmh en hou wat afstand van mijn voorganger, een auto. Aan beide kanten staan auto's geparkeerd en het is druk...zoals altijd op zondag. Opeens draait er rechts een auto de weg op zonder richting en vlak voor me. Ik rem en probeer nog te ontwijken maar zonder resultaat...ik raak m in de deur en kom dan met mijn voet en been tussen de auto en motor waardoor mijn voet zich verdraaid. Dan ga ik de controle verliezen en al slingerend en poging doen om de motor weer onder controle te krijgen kom ik aan de andere kant van de weg tegen een andere auto met een slag tot stilstand en ik val van de motor af en de motor bovenop me. Tja, dan lig je daar en het eerste wat ik doe is kijken waar Davina is, die staat gelukkig al rechtop naast de motor. Dan til ik de motor van me af en rol er onder uit. Opstaan...au au...pijn aan het been. Al hinkelend naar de kant gehuppeld en davina gevraagd of ze oke was, ze had pijn aan haar pols cq arm. Even gekeken en zach niks schrikbarends. Dan mezelf ff bekijken en bevoelen...oke, ook niks schrikbarends behalve veel pijn aan het been. Een mevrouw die daar woont en een stel nederlanders die aldaar de markt wilde bezoeken schieten ons te hulp. Stoeltje en wat te drinken. Ff bijkomen en de motor van de weg afhalen...tjaaa, dan zie je de schade en zie je dat het wiel wel een rare positie heeft ten opzichte van het stuur. Starten gaat ook niet meer maar na ff proberen lukt dat wel maar er komt heeeeel veeeel rook uit de uitlaat, veel meer dan normaal iig. Snel weer uit. Dan komt de ambulance met sirene en kerstverlichting en de politie en begin je met het afhandelen van alles......
De bestuurder van de auto komt op me af en begint meteen met dat ik veel te hard reed. Heb ik m duidelijk gemaakt dat ik niet te hard reed en maar 40-45 reed. Dat ik niet voor niks licht aan heb en een geel vestje draag...om gezien te worden. De politie maakt de man ook duiidelijk dat ik niet te snel gereden kan hebben omdat dat daar onmogelijk is gezien de drukte en gezien de schade. Mijn getuigen bevestigen dat ik niet te hard reed en zelfs langzamer reed dan mijn voorgangers omdat er een gat onstond...dat gat was van mij ook de bedoeling...om wat meer afstand te bewaren voor het geval dat. Politie spreekt daar bijna geen NL maar gelukkig wel wat engels. Als alles ingevuld is ben ik gaan bellen om te kijken hoe ik de motor thuis kreeg. Schoonbroer kan gelukkig aan een jeep komen met aanhanger en komt eraan. Eenmaal thuis (ongeveer 13.30)de Nightcare maar gebeld en we kunnen 17.10 terecht...17.45 word je dan pas doorgeroepen en bekijkt de dokter de schade aan de pols van Davina en mijn been. het zou beide gebroken kunnen zijn maar bij mij acht hij de kans vrij klein en bij davina wat meer.. Hij verteld ons dat we eigenlijk een foto moeten laten maken maar dat de wachttijd op de EH meer dan 4 uur is...we kunnen ook morgen naar de huisarts bellen en dan foto's laten maken. Dan kiezen we voor de laatste optie. Dus morgen ff naar de dokter en foto's laten maken.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

#718
heb het net al op facebook gelezen hoop dat jullie niks gebroken hebben.

en voor de verzekering is het eigenlijk beter dat je hem geraakt hebt als jejezelf onderuit geremd had rijd de auto gewoon door omdat ie je toch niet gezien had en krijg je niks terug
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Gassie op 02 oktober, 2011, 22:08:29
heb het net al op facebook gelezen hoop dat jullie niks gebroken hebben

Ik weet bijna zeker dat ik iig niks gebroken heb...ik ben een keiharde wah  :mrgreen: davina daarintegen..tja dikke kans dat er toch wel wat gescheurd of gebroken is... :(
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009