Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Gassie

Davina is nog jomg die geneest sneller als jij ouwe buul  ;)
KTM SMT 2011

Mounty

 :evil:
Citaat van: Gassie op 02 oktober, 2011, 22:12:59
Davina is nog jomg die geneest sneller als jij ouwe buul  ;)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Veel beterschap jullie twee! Zo te lezen was het een situatie waar weinig aan te doen was geweest. Of zou ABS misschien geholpen kunnen hebben omdat je dan durft te remmen met volle kracht?

SuzukiLimburg

Vervelend om dit te horen, zeker omdat je het kind achterop had. Je hoopt inderdaad dat het nooit gebeurd en 9 van de 10 keer weet je het te voorkomen, maar dan komt er een keer dat je echt niets anders meer kunt.
Hopelijk verder geen blijvende kwetsuren en die motor komt wel weer een nieuwe voor.

En of ABS geholpen zou hebben vind ik niet zo interessant. Hij had het niet, dus het heeft hem niet geholpen en het is nu eenmaal gebeurd. Motoren met ABS zijn vaak een heel stuk duurder en niet iedereen heeft dat geld liggen.

Succes met het herstel Ron.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Ook vanuit de Achterhoek, wens ik jullie een snel herstel toe.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Desmo-devil

Hee Ron, wat een lullig ongeluk, en wat een stomme sukkel in die auto. Heel veel beterschap jullie twee . Hopelijk heb je je motor ook weer snel uit de kreukels.

Yvil

Had al op facebook gereageerd, maar ook langs deze weg beterschap en succes met de afhandeling. Dacht
toch maar ff snel hier kijken naar verdere text en uitleg  :? Echt een lullige situatie inderdaad. Maar goed, jullie
kunnen het (al dan niet beschadigd) gelukkig gewoon navertellen....


ps. Doe de groeten aan m'n moeder als je ze vandaag weer tegen zou komen  ;) Die moet ook vandaag
foto's gaan laten maken via de huisarts.

Sterkte  :thumbsup:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sterkte Ron ! en stap snel weer op ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

dank jullie wel... :yes6rs:

Gelukkig beide niks gebroken, alleen kneuzingen en spierpijn...nou ja, is eigenlijk ook wel genoeg.

De motor heeft zijn tijd wel gehad denk ik...als ik het schade raport opmaak is het een hele lijst en weet ik nog niet wat de motorische schade is...bij het starten liep ie niet goed en rookte hij heel raar en erg...

Tot nu toe:
Kleding en helm beschadigd en kapot
Voorvork scheef en verdraaid, bij het balhoofd zie je dat het daar al scheef zit.
Spatbord voorzijde kapot
Topkuip gescheurd
zijkuipen gescheurd
binnenkuip gescheurd
Frame van kuipen en binnenkuipen scheef/verbogen
Deukje in zijkant tank
Knipperlichten kapot en houders en beugels scheef en gescheurd
Linkerspiegel beschadigd
Uitlaat demper bekrast
Koplampunit kapot (had er net een nieuwe op zitten..pff)
Dan nog wat ijzerwerk waar alles mee vastzit, beugeltjes etc en vanalles wat je niet ziet van buitenaf. Ben benieuwd wat ik tegen kom als ik de kuipen eraf gesloopt heb..

en...tja, de motorische schade, ik weet nog niet wat er gebeurt is met de vloeistoffen in de motor toen de motor op mij lag...

Kortom...klein rekensommetje en het word wel allemaal veel.
Op het eerste oog valt het allemaal mee maar als je verder kijkt dan zie je erg veel scheuren en krassen, en natuurlijk het scheve...

Ben benieuwd wat de verzekering zegt....


Ow ja, weet niet of ABS wat uitgemaakt had, ik durf wel hard te remmen en heb dat ook geprobeerd maar de afstand en tijd was te kort om hierdoor een aanrijding te voorkomen....op 2 meter kun je niet snel genoeg reageren.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Damn!! spijtig Ron. Als ik dit zo lees ben ik bang dat hij total los is. Afhandeling in het buitenland verloopt meestal moeizaam en langzaam. veel sterkte

Voorzichtig maar eens kijken voor iets anders? misschien meegaan met de trent? all roadje
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Of die automobilist nou wel of geen richtingaanwijzer gebruikte, hij of zij moet gewoon wachten tot de hele weg vrij is en volgens mij is deze wet overal van kracht.

In ieder geval, beterschap voor beiden  :yes6rs: en succes met de afhandeling van het zwaar gewonde motormachientje.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

altijd balen zo'n bericht  :?
veel beterschap  :yes6rs:

maar heeft moeder de vrouw de schrik verwerkt  :oops: of rookt ze nu meer  :mrgreen:

Joepie1958

Beste Ron en Davina, vanaf hier wens ik jullie snelle beterschap :cry:
Gelukkig niks gebroken, maar kneuzingen kunnen soms zeker zo pijnlijk zijn :-X
Dat jullie weer snel op de motor mogen rijden :worship-cool: (welke motor dan ook)
Misschien toch eens denken aan GS-ron :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.