Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 16 november, 2011, 14:37:20
doe hem dit maar eens na, ook nog zonder helm :shock:

Man Survives Crash With Somersault (Must Be a Ninja)

:roll: Nee, laat maar, ook niet MET helm en eventuele motorkleding (niet het belgies ondergoed met lange mouwen.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

wel aardig  :twisted: dat ze gewoon doorrijden (ach er komen motoren genoeg aan) :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Citaat van: Joepie1958 op 06 januari, 2012, 15:25:43
wel aardig  :twisted: dat ze gewoon doorrijden (ach er komen motoren genoeg aan) :oops:

Daar stond ik inderdaad ook van te kijken.  ???
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

sjonge..... je zult als motorrijder maar zo een op je weghelft tegen komen  :evil:

wat 'n prutser  :roll:

nog te stom om pinda' s te doppen  :yawn:

Mounty

meeste ongelukken gebeuren door fouten van anderen.....toch ? :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Citaat van: @Sambal op 07 januari, 2012, 09:15:31
sjonge..... je zult als motorrijder maar zo een op je weghelft tegen komen  :evil:

wat 'n prutser  :roll:

nog te stom om pinda' s te doppen  :yawn:

Al je goed naar het filmpje had gekeken dan had je een stukje verderop die bananenschil zien liggen :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

BMWhub

Dit is zo te zien de snelste manier om zich in London te verplaatsen met een hele grote fun factor, maar ook aan het soliciteren voor een aanrijding.

Bike Races Through streets - Fast Bikes Show 2
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Yvil

 :roll:  Mongolen  :-X  Als ze er nou nog goed in waren, maar dit slaat in mijn ogen nergens op.
Ze zullen je maar van de stoep of een zebra afrijden. Nee sorry, I'm all in favour of Fun,
maar dit vind ik alleen maar onverantwoord en dom  :shock:

Damn, zou ik dan toch "oud" en "verstandig" aan het woden zijn?  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

En toch zie je al van ver af wat die vrachtwagen van plan is, eerder remmen dus.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Vanmorgen dacht ik , even een blokje rijden, had ik het maar gelaten, want voor de tweede keer  ben ik op de weg van Walem naar Valkenburg van de weg af gereden door een 70 jarige automobilist die mij tegemoet kwam in een onoverzichtelijke boch,t veel te ver op mijn weghelft. Helaas was ontwijken niet meer mogelijk. Gelukkig dat die ouwe heer nog aan zijn stuur trok naar rechts zodat ik hem niet frontaal raakte, maar in de zijkant met mijn zijkant. Vervolgens gaat alles heel snel, een enorme klap, een duikvlucht en een slag op de grond. Meteen opgestaan en naar de motor gelopen, motor rechtgezet ( hoezo adrenaline) en dan begint de pijn. Dus toch maar even gaan zitten. Schade bekijken, pffff ziet er heel slecht uit. Het complete achterwiel is uit de spaken gebroken,Verder schade rondom. De valbeugel heeft zijn werk goed gedaan, tank en blok zijn onbeschadigd, kuip is bekrast en staat scheef, voetsteunen eraf, knipperlicht en totale achterkant in puin. Komt die man aanlopen en zegt ik heb de politie gebeld en er komt een ambulance, en vervolgens zegt hij doodleuk dat ik te ver op zijn weghelft zat ??????. Ambulance is er voor de politie en omdat ik zij dat ik pijn aan mijn nek had, werd ik bijna op de plank gelegd en meegenomen. Ik denk dat moeten we niet hebben en met moeite kan ik hun op andere gedachten brengen. Een vriend gebeld met een busje om de motor op te halen en een schaderapport ingevuld en foto's gemaakt. Ik verwacht er niet veel van want het is zijn woord tegen het mijne. En nu zit ik hier met een zwar beschadigde motor en een zeer stijve nek en schouders. Zal morgen nog wel erger zijn. FF goed in de gaten houden. Hier een paar piccis van mijn zwaar gehavende fiets. Vork, frame en achterbrug lijken op het eerste gezicht in takt en recht, maar dat zullen we later pas zeker weten. Echt balen dit , aan het begin van het seizoen.



jpg image hosting

jpeg image hosting

image host

BMWhub

Dat is shit >:(
Hopenlijk herstel je snel, zonder rest letsel
Voor de rest geen getuigen
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair