Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

mja in dat geval zal ie niet kunnen aantonen dat het wrak van hem is/was aan potentiële "onderdelen" kopers of bijv de politie wat naar helers aan ut zoeken is. Het blijft lastige materie
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#511
 :roll:



EMMEN - In het Drentse Klazienaveen is zaterdag aan het eind van de middag een 44-jarige motorrijder uit die plaats om het leven gekomen. De man, die niet in het bezit was van een motorrijbewijs, reed op een T-kruising rechtdoor het portiek van een flat in.,,Hij reed door een glazen deur en kwam met zijn motor tegen een betonnen pilaar tot stilstand'', aldus een politiewoordvoerder zondag. De Klazienavener overleed ter plaatse.

Voor een beeldverslag klik hier


Bron: Spits

http://www.ad.nl/binnenland/article2040036.ece

stommer kun je niet vinden  :-X


DeWitte

hoeveel motorrijders ik ook dit jaar weer het seizoen zie beginnen :shock:, zonder verlichting  :shock: en op de verkeerde weghelft de bocht uitkomend :-X , verwonderd me ook dit jaar weer dat er niet veel meer slachtoffers vallen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

#513
Ja, hier nog 2.. Q en ik waren aan het pratsjen. Lalala, ging lekker allemaal, zonnetje erbij en toen hadden we schijnbaar het idee om alle2 hetzelfde pad te nemen, alleen in tegenovergestelde richting. Het was ook nog een heuvel dus ik ging berg op en hij kwam net berg af. Dus we hadden ons niet gespot. Toen we elkaar zagen was het oijjoi en Q dacht dat ik links wilde langsgaan door misschien een schijnbeweging, maar dat was dus niet zo. Ik naar rechts en hij dus ook... Tjah, daar lagen we :roll: Mijn pratsjer heeft helemaal niets (ja dat is een goede :mrgreen:!) Q zijn pratjer heeft schaafwonden en het stuur is beetje krom. Dus daar zal ik wel met mijn been tegenaan zijn gekomen, want de bovenkant van de voorkant van mijn been is denk ik wel goed gekneusd en 2 vingers. Ben nu net zo een oudje, doof, dement van de carnaval en nu ook nog kreupel :mrgreen: Q zijn arm is gelukkig in de kom gebleven, wat last van de pols maar dat is te overzien :cool:

BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Herr Tod

#515
Citaat van: Bianca op 10 februari, 2008, 21:08:18
Ja, hier nog 2.. Q en ik waren aan het pratsjen. Lalala, ging lekker allemaal, zonnetje erbij en toen hadden we schijnbaar het idee om alle2 hetzelfde pad te nemen, alleen in tegenovergestelde richting. Het was ook nog een heuvel dus ik ging berg op en hij kwam net berg af. Dus we hadden ons niet gespot. Toen we elkaar zagen was het oijjoi en Q dacht dat ik links wilde langsgaan door misschien een schijnbeweging, maar dat was dus niet zo. Ik naar rechts en hij dus ook... Tjah, daar lagen we :roll: Mijn pratsjer heeft helemaal niets (ja dat is een goede :mrgreen:!) Q zijn pratjer heeft schaafwonden en het stuur is beetje krom. Dus daar zal ik wel met mijn been tegenaan zijn gekomen, want de bovenkant van de voorkant van mijn been is denk ik wel goed gekneusd en 2 vingers. Ben nu net zo een oudje, doof, dement van de carnaval en nu ook nog kreupel :mrgreen: Q zijn arm is gelukkig in de kom gebleven, wat last van de pols maar dat is te overzien :cool:

:-X :dunno: :whipping: :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 10 februari, 2008, 23:01:08
Citaat van: Bianca op 10 februari, 2008, 21:08:18
Ja, hier nog 2.. Q en ik waren aan het pratsjen. Lalala, ging lekker allemaal, zonnetje erbij en toen hadden we schijnbaar het idee om alle2 hetzelfde pad te nemen, alleen in tegenovergestelde richting. Het was ook nog een heuvel dus ik ging berg op en hij kwam net berg af. Dus we hadden ons niet gespot. Toen we elkaar zagen was het oijjoi en Q dacht dat ik links wilde langsgaan door misschien een schijnbeweging, maar dat was dus niet zo. Ik naar rechts en hij dus ook... Tjah, daar lagen we :roll: Mijn pratsjer heeft helemaal niets (ja dat is een goede :mrgreen:!) Q zijn pratjer heeft schaafwonden en het stuur is beetje krom. Dus daar zal ik wel met mijn been tegenaan zijn gekomen, want de bovenkant van de voorkant van mijn been is denk ik wel goed gekneusd en 2 vingers. Ben nu net zo een oudje, doof, dement van de carnaval en nu ook nog kreupel :mrgreen: Q zijn arm is gelukkig in de kom gebleven, wat last van de pols maar dat is te overzien :cool:

:-X :dunno: :whipping: :-X

over jullie maken ze later nog eens een film   :yes6rs:  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 11 februari, 2008, 18:32:08
Citaat van: Herr Tod op 10 februari, 2008, 23:01:08
Citaat van: Bianca op 10 februari, 2008, 21:08:18
Ja, hier nog 2.. Q en ik waren aan het pratsjen. Lalala, ging lekker allemaal, zonnetje erbij en toen hadden we schijnbaar het idee om alle2 hetzelfde pad te nemen, alleen in tegenovergestelde richting. Het was ook nog een heuvel dus ik ging berg op en hij kwam net berg af. Dus we hadden ons niet gespot. Toen we elkaar zagen was het oijjoi en Q dacht dat ik links wilde langsgaan door misschien een schijnbeweging, maar dat was dus niet zo. Ik naar rechts en hij dus ook... Tjah, daar lagen we :roll: Mijn pratsjer heeft helemaal niets (ja dat is een goede :mrgreen:!) Q zijn pratjer heeft schaafwonden en het stuur is beetje krom. Dus daar zal ik wel met mijn been tegenaan zijn gekomen, want de bovenkant van de voorkant van mijn been is denk ik wel goed gekneusd en 2 vingers. Ben nu net zo een oudje, doof, dement van de carnaval en nu ook nog kreupel :mrgreen: Q zijn arm is gelukkig in de kom gebleven, wat last van de pols maar dat is te overzien :cool:

:-X :dunno: :whipping: :-X

over jullie maken ze later nog eens een film   :yes6rs:  :lol:

Rollebollen tijdens het pratsjen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Bianca

Citaat van: QuattroFrits op 11 februari, 2008, 19:33:45

Rollebollen tijdens het pratsjen.  :yes6rs:

Het leek toch meer op vliegles :roll:

Net nog even bij de dokter geweest.. Met mijn been zou het wel snel goedkomen, nog een paar dagen sjravelen en dan heb ik het ergste gehad. Alleen het botje in mijn vinger is hoogstwaarschijnlijk gescheurd :? En dat zou wel eens wat langer kunnen duren. Ochjah, de tijd zal het wijzen :yes6rs:

Herr Tod

Geen ongeluk maar....

Citeer
- Vijlen

Verkeersregelaars die De Nacht van Gulpen in goede banen gaan leiden, gaan aangifte doen tegen een motorrijder die gisteren een groep wandelaars in gevaar heeft gebracht. De motorrijder negeerde in de Vijlener bossen een stopteken, en reed met hoge snelheid langs een groep trainende wandelaars.
Zijn kenteken werd genoteerd.

Namens wandelsportvereniging De Veldlopers vraagt Jean Schrijnemakers aandacht voor de bevoegdheden van gecertificeerde verkeersregelaars.

Bron: Dagblad de Limburger

Ik was het niet :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Voor zover mij bekend gelden die bevoegdheden alleen als er politie begeleiding bij is.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 10 maart, 2008, 19:23:57
Voor zover mij bekend gelden die bevoegdheden alleen als er politie begeleiding bij is.

en dat is dus niet waar, die bevoegdheden gelden zodra er een vergunning door de gemeente voor een bepaald evenement is afgegeven.
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 10 maart, 2008, 19:23:57
Voor zover mij bekend gelden die bevoegdheden alleen als er politie begeleiding bij is.

helaas niet waar Frits en ook Nicolle jouw comment is niet volledig  ;)

ligt nl. aan je certificering als verkeersregelaar (volledig of gedeeltelijk bevoegd) Een volledig bevoegd verkeersregelaar mag altijd en overal optreden in een politie-regio (bijv Limburg-zuid). Uiteraard mits ie verzekerd is en uiteraard als zodanig herkenbaar is. Een gedeeltelijk bevoegd verkeersregelaar kan idd per evenement aangesteld worden. Geloof me als oprichter en oud-voorzitter van EMS (zie WWW.EuroMotardService.nl) weet ik van de hoed en de rand, Niet om mijzelf op de borst te kloppen, maar ik was 1vd gesprekspartners van de politie in deze regio toen ze dit "spelletje" verzonnen. Daarbij aangifte kan en mag iedereen doen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Het was weer goed weer gisteren :?:

CiteerMotorrijder ernstig gewond bij aanrijding met auto
Een 31-jarige motorrijder uit Wijnandsrade is vanmiddag ernstig gewond geraakt toen hij op de Willemstraat in Heerlen tegen een auto botste.

De bestuurder van de auto, een 22-jarige Heerlenaar, stond rond 17:45 uur bij de verkeerslichten voorgesorteerd om rechtsaf, de spoorwegovergang over te steken. Omdat de slagbomen dicht gingen besloot de man alsnog om rechtdoor te rijden en reed hij achteruit om in het juiste voorsorteervak te kunnen gaan staan. Op dat moment kwam de motorrijder aangereden. Het slachtoffer kon de auto niet meer ontwijken waardoor de botsing ontstond.  De motorrijder is ernstig gewond overgebracht naar het ziekenhuis. De automobilist raakte niet gewond. De politie onderzoekt hoe de aanrijding heeft kunnen plaatsvinden.

bron: pp24.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

CiteerNederland haalt EU-doel aantal verkeersdoden NIET:

Slechts drie Europese landen liggen goed op schema. Nederland gaat het Europese doel om het aantal verkeersdoden in 2010 te halveren (ten opzichte van 2001) niet halen. Dat blijkt uit het maandag gepubliceerde jaarrapport van de Europese Transportveiligheidsraad (ETSC).Slechts drie Europese landen liggen goed op schema: Frankrijk, Portugal en Luxemburg. Behalve Nederland zitten ook België, Duitsland, Spanje en Letland in de middenmoot. Deze landen kunnen het halveringsdoel halen in 2015. In Roemenië, Slovenië, Litouwen, Slowakije en Polen is het aantal verkeersdoden de afgelopen jaren zelfs toegenomen. Ook in traditioneel meer verkeersveilige landen gingen het het afgelopen jaar minder. Denemarken zag het aantal dodelijke ongevallen op de weg stijgen met 34 procent, Finland met 12 en Zweden met 6 procent. Het totale aantal verkeersdoden in de 27 landen van de Europese Unie is in 2007 niet gedaald ten opzichte van 2006. Het is voor het eerst sinds 2001 dat de trend van minder verkeersdoden is gestopt. Volgens het rapport kwamen er vorig jaar 43.000 mensen om het leven in het Europese verkeer, 20 procent minder dan in 2001, maar niet genoeg om de halvering per 2010 te halen. ,,Het lijkt erop dat de roep om veiligere wegen zijn kracht heeft verloren in de meeste EU-landen", aldus het ETSC.

Bron: de telegraaf
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away