Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Bij een aanrijding tussen een auto en een motor in Klimmen is zondagmiddag een vrouw om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde even voor twee uur op een T-splitsing. De motor boorde zich met hoge snelheid in de flank van de auto. De bestuurster kwam daarbij om het leven.

De motorrijder en zijn passagier zijn met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Bron L1

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_2746241
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

da's minder :?, heppie die Jolf gezien? tering eey  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 28 juli, 2008, 06:03:52
da's minder :?, heppie die Jolf gezien? tering eey  :shock:

kan ook niks hebben zo'n jolf... :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

je vraagt je wel af hoe hard die gereden hebben ?
ik neem aan dat de motorrijders van voerendaal afkwamenen die vrouw uit die straat ??
zag je die remweg nl
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Naar wat ik ter plekke gehoord heb, kwamen ze beiden uit de richting van voerendaal en was die motorrijder diverse auto's tegelijk aan het inhalen.
Die vrouw ging vanaf de grote weg links af die zijstraat in en de motorrijder moet er toen vol ingeknald zijn.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

als je naar de beelden kijkt lijkt het wel alsof die motorrijder links langs de vluchtheuvel is gereden :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

rij ik voerendaal in vandaag om wat shoarma en pizza te halen, (jah..ik moest koken.. :mrgreen:)staat er een agent te zwaaien...ik rij erlangs en zie een motor op de weg liggen en een  auto in een zijstraat. Geen motorrijder te bekennen..motor zag er nog heel uit. Wat er precies gebeurt is wete ik nog niet. aan de motor te zien is het geen ahrde klap geweest maar dat zegt niks over je verwondingen toch?
een zachte klap kan even fataal zijn dan een harde...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

motorrijder zat in de ambulance was er ook (woon er weet je nog)
was bij de frituur

naar het schijnt stond in de zijstraat een renault laguna met de zijkant helemaal beschadigt dus ik denk dar die renault de motorrijder niet gezien heeft en is afgeslagen

trouwens motorrijder had verband over neus en bovenlip heeft dus denk ik met open helmpje gereden
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Gassie op 18 augustus, 2008, 16:14:19
motorrijder zat in de ambulance was er ook (woon er weet je nog)
was bij de frituur

naar het schijnt stond in de zijstraat een renault laguna met de zijkant helemaal beschadigt dus ik denk dar die renault de motorrijder niet gezien heeft en is afgeslagen

trouwens motorrijder had verband over neus en bovenlip heeft dus denk ik met open helmpje gereden

aha, ambulance was al weg dan...wel stonden er drie politiewagens en twee politie motors..

idd de laguna stond in de strat rechts....de bestuurder daarvan was met politie aan het praten,de schade heb ik niet gezien..

BTW, moest jij ook koken dan ? :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

 :worship-cool:yep ik heb gekookt gisteren bij de frituur :yes6rs:
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Gassie op 18 augustus, 2008, 21:07:19
:worship-cool:yep ik heb gekookt gisteren bij de frituur :yes6rs:
of werk je er...? kom er wel eens maar meestal naar de chineese frituur de linde
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

nee maar als ik friete ga halen is het daar ik vind die van de linde niet te vreten enbij het kunderkruus moet je veel te lang wachten
zondag frietedag he  :D
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: FZ_Ron op 28 juli, 2008, 01:52:24
Bij een aanrijding tussen een auto en een motor in Klimmen is zondagmiddag een vrouw om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde even voor twee uur op een T-splitsing. De motor boorde zich met hoge snelheid in de flank van de auto. De bestuurster kwam daarbij om het leven.

De motorrijder en zijn passagier zijn met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Bron L1

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_2746241

bleek dat die motor gestolen was. Geeft toch een heel ander licht op de zaak

Bron Limburgs dagblad
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 21 augustus, 2008, 20:15:34
Citaat van: FZ_Ron op 28 juli, 2008, 01:52:24
Bij een aanrijding tussen een auto en een motor in Klimmen is zondagmiddag een vrouw om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde even voor twee uur op een T-splitsing. De motor boorde zich met hoge snelheid in de flank van de auto. De bestuurster kwam daarbij om het leven.

De motorrijder en zijn passagier zijn met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Bron L1

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_2746241

bleek dat die motor gestolen was. Geeft toch een heel ander licht op de zaak

Bron Limburgs dagblad

In dat geval ben ik keihard. Gewoon met je tengels van andermans spullen afblijven.
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 22 augustus, 2008, 07:59:18
Citaat van: Dwars® op 21 augustus, 2008, 20:15:34
Citaat van: FZ_Ron op 28 juli, 2008, 01:52:24
Bij een aanrijding tussen een auto en een motor in Klimmen is zondagmiddag een vrouw om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde even voor twee uur op een T-splitsing. De motor boorde zich met hoge snelheid in de flank van de auto. De bestuurster kwam daarbij om het leven.

De motorrijder en zijn passagier zijn met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.
Bron L1

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_2746241

bleek dat die motor gestolen was. Geeft toch een heel ander licht op de zaak

Bron Limburgs dagblad

In dat geval ben ik keihard. Gewoon met je tengels van andermans spullen afblijven.

Inderdaad, daar heeft die vrouw uit de auto haar leven niet mee terug.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.