Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Zielig voor het beestje, maar idd een hond hoort niet zomaar de weg op te kunnen lopen.
Aanlijnen of de poort gesloten houden.
Jammer voor de eigenaar, maar ik denk dat hij eerst eens voor zijn eigen deur moet vegen.
(een hond mag niet onaangelijnd op de openbare weg komen en die regel is er niet voor niks)
En ja, de motorrijder had wel even het fatsoen mogen hebben om te stoppen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 10 april, 2009, 13:56:07
hier een fimlpje hoe verkeer(d) kan lopen.

http://www.youtube.com/watch?v=UUSB3QH8MfU&eurl=http%3A%2F%2Fdemotorsite%2Eclint%2Ebe%2Findex%2Ephp%3Foption%3Dcom%5Fcontent%26task%3Dview%26id%3D2037%26Itemid%3D103&feature=player_embedded


Met zo'n snelheid een kruising naderen (op de kruising aanvliegen) is ook vragen om moeilijkheden.
Dus ook in zo'n geval heb ik geen medelijden, eigen schuld dikke bult.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

zoiets gebeurde mij gisteren bijna in Hulsberg op de hoek van de Mesweg, voor mij stak een auto de weg over maar bleef halverwege plotseling staan, door de snelheid van opa kon ik gelukkig anticiperen en achter de auto doorsteken, met het koekblik had het zeker boem gedaan, daar was geen ruimte voor. :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

wat rijdt ie dan zo achterlijk snel rlangs man man wat een sukkel
KTM SMT 2011

karz

Citaat van: Gassie op 13 april, 2009, 10:29:17
wat rijdt ie dan zo achterlijk snel rlangs man man wat een sukkel

:? Nou ,die tuup die op het laatste moment even besluit om popie te gaan doen bij de cameradude keek ook niet echt in zijn spiegeltjes.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

zo zie je maar  :?

in een cluppie zit altijd 'n mongool  :-X


Joepie1958

Gaarne opstellen in rijen van 6 :-X
Het mogen ook andere Chinezen zijn :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

#579
Zojuist op de EO op Nederland 2, www.sylviastuurman.nl
Sylvia is ongeveer 3,5 jaar geleden met haar BMW 1200 GS gecrasht in Zuid-Limburg, haar vriend Ernst (ruwe bolster maar toch aardige vent)
www.luiemotorfiets.nl stond aan het einde als koorknaap in het zangkoor van Mheer.
Heel wat leesvoer voor degenen die het niet kennen, voor anderen misschien een reminder wat er zoal kan gebeuren :shock:

De uitzending http://www.eo.nl/programma/perongeluk/2008-2009/page/-/mediaplayer/index.esp?aflid=10443577
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 14 april, 2009, 20:27:04
Zojuist op de EO op Nederland 2, www.sylviastuurman.nl
Sylvia is ongeveer 3,5 jaar geleden met haar BMW 1200 GS gecrasht in Zuid-Limburg, haar vriend Ernst (ruwe bolster maar toch aardige vent)
www.luiemotorfiets.nl stond aan het einde als koorknaap in het zangkoor van Mheer.
Heel wat leesvoer voor degenen die het niet kennen, voor anderen misschien een reminder wat er zoal kan gebeuren :shock:

Ik weet niet of dit nog bij een programma als uitzending gemist te zien is, maar ik zal er eens naar zoeken, als ik het vindt (of iemand van jullie) dan plaats het hier maar
die website helemaal gelezen toen ik aan het lessen was staan trouwens nog goede tips op en inderdaad een flinke crash geweest
KTM SMT 2011

Gassie

#581
KTM SMT 2011

@Nippon

Duopassagier motorfiets 190 meter gelanceerd SCHIPHOL - Een motorfiets met daarop twee Fransen is in de nacht van zondag op maandag op de A4 zo hard op een voorligger geknald, dat de duopassagier 190 meter werd gelanceerd. Daarna werd hij nog eens aangereden door de auto die ze hadden geramd. Dat meldde een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD).

De duopassagier, vermoedelijk een 23-jarige man uit Parijs, hield aan het ongeluk slechts gebroken polsen over. De 42-jarige bestuurder van de motor had pols- en ribfracturen. De automobilist moest eveneens naar het ziekenhuis wegens nekklachten.

Het ongeval gebeurde op de A4 nabij Schiphol. Volgens ooggetuigen had de motor ruim 200 kilometer per uur gereden. De auto reed op de rechterweghelft. De klap was zo groot dat de motor op de achterbank van de wagen belandde. Ook stond een afdruk van een helm op het autodak. De motor, die een week oud was, is rijp voor de sloop.

gelezen op een ander forum

auw muk  :roll:

DeWitte

k*tfransozen / drugstoeristen, kunnen ook niet rijden  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 03 juni, 2009, 19:19:11
k*tfransozen / drugstoeristen, kunnen ook niet rijden  :roll:

Er is maar 1 fransoos die kan rijden en die heet Julien Dupont :yes6rs:
Smells like rubber