Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Kom op... Ik was hem ook al tegen gekomen, maar dat is echt
TE nep.... Alleen al die reactie van de mensen er omheen....

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 24 juli, 2010, 00:27:02
Kom op... Ik was hem ook al tegen gekomen, maar dat is echt
TE nep.... Alleen al die reactie van de mensen er omheen....

Het ligt er inderdaad veel te dik op.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Hij word toch niet door de pliesie aangereden.
Volgens mij is dit gewoon iemand die zijn ritjes doet filmen

DeWitte

letterlijk vertaald is het toch echt wel " politie coche=auto contra=tegen scooter"  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#665
Volgens mij krijgt meneer de scooterrrijder nog een bon  :lol:

QuattroFrits

En het duurde ontzettend lang eer die l.. eindelijk eens uitstapt en dan nog niet eens gaat kijken bij die bestuurder.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 10 september, 2010, 12:36:33
letterlijk vertaald is het toch echt wel " politie coche=auto contra=tegen scooter"  :yes6rs:

Aah, jij vertaalt alleen de titel! En kijkt niet naar t filmpje ;)

SuzukiLimburg

Inderdaad, de titel klopt niet met het filmpje, want niets lijkt erop dat het een politieauto is die aan het filmen is. Lijkt mij een gewone brave burger die een camera in zijn auto heeft. Niet iedereen die filmt is een wout.

Citaat van: QuattroFrits op 10 september, 2010, 17:59:01
En het duurde ontzettend lang eer die l.. eindelijk eens uitstapt en dan nog niet eens gaat kijken bij die bestuurder.

Dat kun jij helemaal niet weten of het lang duurt eer die uitstapt, want dat zie je niet op het filmpje. Hij stapt wel degelijk uit, loopt dan achterlangs de auto en komt dan pas bellend in beeld, maar dat wil niet zeggen dat hij is blijven zitten niks doen. En de bestuurder van die scooter loopt zelf weg, dus daar hoef je niet snel naar toe te gaan om te kijken hoe het met hem is. Zou ik ook niet doen bij zo'n rukker.

Ik heb overigens wel het idee dat die kerel op de scooter nog even remt op het moment dat hij ziet dat die auto er aan komt. Hoe fout is dat!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Tja, dan kun je nog zo goed zelf opletten... kansloos :no:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

jep, soms maak je zelf een fout, soms andere waarop je moet anticiperen...en soms heb je de pech dat er niks meer aan te doen is..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Nou, op 4:40 min vind ik alles behalve auwe  :mrgreen: :worship-cool: