Bianca haar meuterke

Gestart door Bianca, 17 mei, 2009, 18:19:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Koekkoek, daar ben ik weer :yes6rs:

Kleine update; mijn WR staat te koop en ik heb me een gs'je aangeschaft. Waarom? Nou, mijn reumatologe was er niet kapot van dat ik met een WR de weg af ging :( En aangezien ik nog zeker 58 jaar met mijn lichaam wil doen ben ik maar verstandig geweest  :worship-cool: Deze week even alles controleren en wat zjwik vervangen en dan kunnen we weer eens gaan pruttelen...

DeWitte

eey Biancie, nette moto, hou um heel  :worship-cool: (en laat WhomBom er niet aan sleutelen/op rijden etc :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Leuk ding, ik heb de mijne gisteren weer uit de put gehaald, heeft wat werk, zo te zien is een carb. naar zijn grootje :oops:
Als iemand nog zo'n ding heeft liggen voor een leuk prijsje wil ik dat graag weten :yes6rs:
Bianca heel veel plezier, het is alleen laag zitten in verhouding met zo'n off-road :roll:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Hey Bianc,

Leuk weer iets van je te horen. ;)
Smells like rubber

karz

58 jaar ? .. dat is specifiek  :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 17 mei, 2009, 20:56:45
58 jaar ? .. dat is specifiek  :shock:

Bedoel je dat 80 is niet zo veel  :mrgreen:

Bianca heel veel plezier met je nieuwe bike  :worship-cool: en hou hem voor jezelf en niet voor die ene gek  :laughing49so:
Proud on the South  

Mounty

Veul plezeer dermit... hub ik nog op gelest jooooaare geleje.

enne.....welkom back :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik heb hier de eerste 2 jaren van mijn 'carriere' met veel plezier op gereden.
Zeker een leuke motor. Gaat als de brandweer, totdat je in de buurt van snelwegsnelheden begint te komen. Dan is de koek op  :?.

Veel plezier ermee.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Bianca, veul plezeer mit dien aanwins :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

maurice-fz1

veul plezeer ermit  ;)

groeten Maurice-fz1
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

Desmo-devil

Hey Bianca, welkom back @ mfl, leuk meuterke  ;)

CafeCB360

Leuk dingetje!!  :worship-cool:

Hang hem wel goed vast!! Hebben met koninginnennacht de gs500 van n vriend van me gejat! Dag erna uitgebrand terug gevonden  :evil: