waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Hier mijn nieuwste recensie;

Currywurst op terrein van de nurnbergring (altes elefantentreffen). Geserveerd op een kartonnetje, niet geheel warm. Wel currypoeder. Broodje was wel lekker. Score 7
Had mij toch gesmaakt! kwam waarschijnlijk meer omdat ik groen was vd honger  :oops:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 16 februari, 2014, 14:08:01

Currywurst op terrein van de nurnbergring (altes elefantentreffen). Geserveerd op een kartonnetje, niet geheel warm.

Getver... ben je eens in Duitsland vreet je nog die lauwe rommel. Ik eet daar altijd 'Bambi'  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

Gisteren met 5 motoren een beetje wezen cruisen door het Duits/Nederlandse grensgebied met pauze bij de motor pleisterplaats 'Zum Kolbenklemmer' in Kaldenkirchen. Leuk stekkie, veel motorvolk, goede bediening en de 'Currywurst ring mit Pommes' was ook nog redelijk goed te verwerken.  :yes6rs:

http://zumkolbenklemmer.de/pages/home/bilder.php#

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Sjef

Helaas weet ik niet meer het juiste adres maar.... het moet ergens tussen Randerath en Erkelenz zijn.
De currie worst was super  :thumbsup:
(Als je van veel groenvoer houdt dan is het beter om even door te rijden.)


Joker

Zonde dat je het niet meer precies weet  :(
Dat is nl wel heel erg belangrijke info  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Het bord is inderdaad helemaal overladen met groenvoer zo te zien  :-X
Maar van mij hoeven ze het er überhaupt niet bij te doen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Sjef

We konden in ieder geval zeggen "we hebben die dag ook  groente gegeten".  ;)

En uiteraard weet ik wel waar het was maar als ik het ga vertellen dan weten jullie het ook  :-X