waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Bij de regelmatige tripjes ins ausland, traditie van gemaakt curryworst te gaan eten. Varieerend van matig(supermarkt) tot zeer goed(moezel) Maaar??? waar krijg de de beste/perfecte curryworsten??


Hier zou ik ook wel eens een poging aan willen wagen, ligt niet echt in de buurt (waltgeist hofheim http://www.youtube.com/watch?v=Oyiqdy4w388)





liever een schnitzel?


spiesje??


en als toetje hamburgertje.
God Forgives, I Don't

d'r Blieje

Als het op curryworsten aankomt is er maar 1 kampioen:

Fritz & Heidi´s Futterkrippe Lünebacher Straße in Pronsfeld!!!

Hier krijg je een werkelijk overheerlijke curryworst. Zo lekker zelfs dat ik geen tijd krijg om er een foto van te maken ;)
Het is een eindje rijden, maar mvr. Blieje dringt er iedere maand wel een keer op aan om naar Pronsfeld te rijden. Ze besteld dan steevast: doppelte Currywurst mit einmaal Fritten und Mayo...

Ik zeg doen!

Kaartje

Blieve lache...8)

DeWitte

als jullie nou eens (separaat van elkaar, dan hebben we er 2 :mrgreen:) een mooie route (op een zaterdagmiddag of zo?) uitzetten :worship-cool:.
Ik sjokkel er wel achteraan om te testen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Of nog effe wachten op meer reacties, en een route uitzetten langs alle worsttenten.(currywurst route, hey?? nieuwe traditie?)
God Forgives, I Don't

B-Witch

Bikertreff zur Alten Schmiede in Putzborn Daun

Hausgemacht durch die Katja



mmmmmm!!!!!  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 04 juni, 2009, 21:08:39
Bikertreff zur Alten Schmiede in Putzborn Daun

Hausgemacht durch die Katja



mmmmmm!!!!!  :yes6rs:

Wat hebben die pruisen toch met die gore poeder over de curry. :twisted:
Smells like rubber

Varadero3005

laten we het eens over schnitzels hebben.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

#8
Citaat van: Varadero3005 op 04 juni, 2009, 21:28:06
laten we het eens over schnitzels hebben.
wel on topic blijven, schnitzels komen de volgende keer.(schnitzel route)
God Forgives, I Don't

Timeeh


karz

Citaat van: maurice op 04 juni, 2009, 20:37:40
Of nog effe wachten op meer reacties, en een route uitzetten langs alle worsttenten.(currywurst route, hey?? nieuwe traditie?)

En dan overal stoppen en een curryworst eten ?  Dan zou ik ongeveer na de 5e tent met open vizier rijden   :yes6rs:

:puke:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

the Stig

#11


En open broek/pak  :mrgreen:

karz

En ijsblokjes om je anus te koelen  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

De Sjeng

#13
Route alvast uitgezet(van/retour maastricht) 1e stop, bikerranch strauch, stukje verder naar waltgeist (hofheim), dan richting zum holzschnitser(dreis-bruck), dan nog effe de eigengemaakte curryworst van katja proberen(alten schmieden,putsborn) en als laatste het favoriete plekje van Mr & Mss Blieje (pronsfeld) dan op het gemak retour maastricht, en voor de hongerigen onder ons, nog effe een bigmac bij de mc drek. Totaal 617 km ongeveer 12 uurtjes rijden(zonder de tussenstops) moet toch in 1 dag kunnen toch???
p.s ik neem er wel geen frieten bij, word wat te veel.(en cola light natuurlijk, anders word ik te dik)

Voor de schnitzelmannen(en vrouwen) op de meeste van deze locaties krijg je ook schnitzels.
God Forgives, I Don't

DeWitte

mss handiger om telkens een andere route met bestemming (currywurstboer) te kiezen?? Is me te veel "wurst" voor in een keer te verorberen :-X :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away