waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 05 juni, 2009, 19:19:55
mss handiger om telkens een andere route met bestemming (currywurstboer) te kiezen?? Is me te veel "wurst" voor in een keer te verorberen :-X :yes6rs:

Ik ben het volkomen met je eens, ik heb graag Wurst, maar dit is wel wat veel van het goede :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Sjeng

watjee!!! ik heb een lederen veterbroek en hesje, laat de veter gewoon wat losser!!!
God Forgives, I Don't

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 juni, 2009, 19:21:55

Ik ben het volkomen met je eens, ik heb graag Wurst, maar dit is wel wat veel van het goede :mrgreen:

:shock: :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

Citaat van: Dwars® op 05 juni, 2009, 19:19:55
mss handiger om telkens een andere route met bestemming (currywurstboer) te kiezen?? Is me te veel "wurst" voor in een keer te verorberen :-X :yes6rs:
moet je min 1 week met de fiets gaan he  ;)
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: karz op 05 juni, 2009, 19:28:37
Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 juni, 2009, 19:21:55

Ik ben het volkomen met je eens, ik heb graag Wurst, maar dit is wel wat veel van het goede :mrgreen:

:shock: :oops:

:rofl:

Citaat van: Gassie op 05 juni, 2009, 19:33:03
Citaat van: Dwars® op 05 juni, 2009, 19:19:55
mss handiger om telkens een andere route met bestemming (currywurstboer) te kiezen?? Is me te veel "wurst" voor in een keer te verorberen :-X :yes6rs:
moet je min 1 week met de fiets gaan he  ;)

kijk jij maar naar jezelf dunne :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 06 juni, 2009, 06:02:59
Citaat van: karz op 05 juni, 2009, 19:28:37
Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 juni, 2009, 19:21:55

Ik ben het volkomen met je eens, ik heb graag Wurst, maar dit is wel wat veel van het goede :mrgreen:

:shock: :oops:

:rofl:

Citaat van: Gassie op 05 juni, 2009, 19:33:03
Citaat van: Dwars® op 05 juni, 2009, 19:19:55
mss handiger om telkens een andere route met bestemming (currywurstboer) te kiezen?? Is me te veel "wurst" voor in een keer te verorberen :-X :yes6rs:
moet je min 1 week met de fiets gaan he  ;)

kijk jij maar naar jezelf dunne :lol:

ey  ;)ik hoef nog niet met de fiets te gaan  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Motzippaldy

Proud on the South  

De Sjeng

Net effe km gemaakt in de eifel, met als doel curryworst!!! daar aangekomen, bleek het mij toch nog wat te vroeg. Nou ja!, volgende keer beter. Toch nog lekker wat km geslingerd, geen hond op de weg. En de wegen die in het weekend off limit zijn, bleken mij nu te roepen. Het zonnetje scheen, wat wil een mens nog meer. Soms!!, maar meestal niet, is het een voordeel als je weekenden werkt.(kun je door de week rijden!!!! buiten woon/werk natuurlijk)
God Forgives, I Don't

Timeeh

Citaat van: maurice op 23 juni, 2009, 14:08:35
Net effe km gemaakt in de eifel, met als doel curryworst!!! daar aangekomen, bleek het mij toch nog wat te vroeg. Nou ja!, volgende keer beter. Toch nog lekker wat km geslingerd, geen hond op de weg. En de wegen die in het weekend off limit zijn, bleken mij nu te roepen. Het zonnetje scheen, wat wil een mens nog meer. Soms!!, maar meestal niet, is het een voordeel als je weekenden werkt.(kun je door de week rijden!!!! buiten woon/werk natuurlijk)

Wat had ik graag met je geruild!  :lol:

Busaberke

Citaat van: maurice op 04 juni, 2009, 20:37:40
Of nog effe wachten op meer reacties, en een route uitzetten langs alle worsttenten.(currywurst route, hey?? nieuwe traditie?)

Count me in!!
(maar ik ga voor een schnitzel van het formaat "deurmat" ) :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

#25
Net terug van polo motorrad in wurselen, daar meteen effe een currywurst mit hausgemachtesosse genuttigd(voor pallen) Was een magere 6,5 op de schaal van maurice. Hausgemachtesosse was zeer lekker, alleen de wurst zelf lag vlgs mij wat langer was wat droog en niet echt warm.
p.s foldertje meegenomen vd polo kunt er in het weekend van 8.00u-12.00u voor iets van 5 euro all you can eat biker fruhstuck, incl de koffie.
God Forgives, I Don't

De Sjeng

#26
En???? geen nieuw adressen.
any one??
God Forgives, I Don't

DeWitte

vanavond met de caab bij de bikerranch geweest, viel tegen en duurde veels te lang
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Vandaag weer een stukje gaan sturen, deze keer de ardennen.  Bij eisden de grens over, binnendoor richting lierneux. De zon scheen vollop, weg ging over bergen en dalen, langs riviertjes en afgronden, langs kastelen en kerken. In Spa op de koffie gegaan in het zonnetje op het terras.(was schijnbaar iets voorniets, super druk) Nu was het tijd om richting frieterie te gaan(in belgie hebben ze geen grillstube) om daar een alternatieve CURRYWURST te eten(servela met curry) Heen weg iedere 100m frieterie, terug weg geen enkele!! Enigzins teleurgesteld terug thuis aangekomen, mij maar een boterham gemaakt. Maarja!! Ik heb tenminste wel genoten van de route, weer 220km op de klok, en geen druppel regen gehad.
God Forgives, I Don't

DeWitte

boterham met worst? :mrgreen: en als je mazzel hebt vanaaf de schuifworst nog uithalen?  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away