waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Vandaag Ms. Timeeh nog eens van de Eiffel laten genieten. Met natuurlijk een Curryworst voor mij en een Brattrolle voor haar!  :lol:

Ik moet toch maar eens een andere tent gaan zoeken daar in de Eiffel

Yvil

Citaat van: Timeeh op 14 juli, 2009, 21:47:16
Vandaag Ms. Timeeh nog eens van de Eiffel laten genieten. Met natuurlijk een Curryworst voor mij en een Brattrolle voor haar!  :lol:

Ik moet toch maar eens een andere tent gaan zoeken daar in de Eiffel

Waar ben je geweest dan?

Morgen iets te doen? Anders gaan we wel een andere zoeken  ;)
Ben toch al van plan te gaan rijden. Was er alleen nog niet uit of
ik ergens proefritjes ging maken of dat ik richting de Eifel zou gaan.

Let me know. Anderen uiteraard ook welkom!! Rond de middag?!?
Anyone? (in het kader van de zoektocht naar de beste curry wurst
uiteraard :mrgreen:)

Timeeh

Vandaag kan ik niet helaas. Vrijdag zou wel na het werk kunnen...

De Sjeng

Afgelopen weekend op bikes&music curryworst gehad, mist echter zijn charme zonder rit en buiten duitsland. Toch niet slecht 7 op de schaal van De Sjeng
God Forgives, I Don't

DeWitte

Variatie: vanmiddag met Mw Dwars oppe KaTeeM aan de Rursee een een zigeunerwurst (met zigeunersaus dus), pommes und mayo wezen kujen, nie verkeerd. ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 30 juli, 2009, 20:43:17
Variatie: vanmiddag met Mw Dwars oppe KaTeeM aan de Rursee een een zigeunerwurst (met zigeunersaus dus), pommes und mayo wezen kujen, nie verkeerd. ;)

idd goed te doen kan ik uit eigen ervaring zeggen  :yes6rs:

De Sjeng

#36
Zit momenteel 3 wkn in zeeland met de bike, zal eens kijken of je hier ook currywurst krijgt, gezien het hier stikt van de pruuse.
God Forgives, I Don't

Steefke™

Citaat van: De Sjeng op 31 juli, 2009, 18:10:30
Zit momenteel 3 wkn in zeeland met de bike, zal eens kijken of je hier ook currywurst krijgt, gezien het hier stikt van de pruuse.

Ben ik vorig jaar ook geweest. In oostkapele hadden goeie curryworst. :yes6rs:  Was bij een bbq restaurant richting de zee.
Smells like rubber

De Sjeng

Damn!!! zit in het onderste gedeelte(zeeuws vlaanderen) iemand nog adresjes hier?
Heb net currywurst gehad van duitse supermarkt, was verbazend!! goed!! 8 op de schaal van "De sjeng"
God Forgives, I Don't

Timeeh

Gisteren rondje Eiffel gedaan met Renee. 'FF'  wat eten bij de Bikerranche.... Voor ons de 1e en laatste keer geweest. 10min gewacht voor er iemand naar je toekomt daarna 20min wachten op het drinken en een dik uur gewacht op het eten.
De Sjnitzel was ook maar een 4waard en de service echt maar n2!! Ik hoor je denken: 'tzal wel druk geweest zijn'. Nee, dat was het niet. max 8man  :roll:.

Maar, daarna wel weer heerlijk kunnen rijden!  :worship-cool:

De Sjeng

Yep!! aloude probleem bij de bikerranch, dit zelfde geld ook voor het terug ontvangen van het wisselgeld. Dus regelmatig gedwongen maar "laten zitten" omdat het te lang duurde.(misschien hun doel??)
"alternatief" maar niet vergelijkbaar -> http://www.bikers-inn.com/
God Forgives, I Don't

DeWitte

zelfde conclusie hadden wij ook laatst getrokken, duurt veels te lang en de moeite niet waard
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

En toch was het van het weekend (zaterdag) volle bak daar toen ik daar langs reed.

Daaraan kun je zien dat het ze nog veels te goed gaat.

Yvil

Ik heb er laats nog heerlijk gegeten en werd snel geholpen.
Afrekenen doe ik daar wel standaard binnen. Gaat het snelste.

Raar normaal ben ik iemand die snel een plek afschrijft, maar
vooralsnog heb ik niks dan goede ervaringen daar gehad :dunno:

Ik hoop dat jullie mijn curry worst oordeel in de toekomst nu wel
nog serieus nemen  :oops:


Timeeh

Ik ben 2x naar binnen gelopen 1e keer om te bestellen: Nein je kunt besser ff ousen wachten. Owke, geen probleem. En met betalen hetzelfde probleem. Maarja, weer iets geleerd!  :lol: