DB-Killers en E keur in duitsland.

Gestart door Mounty, 08 juni, 2009, 17:00:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Volgens mijn (nog niet geheel betrouwbare) bron is het rijden in duitsland zonder de E keur en of DB-Killer een stuk minder risicovol.
Voorheen kon je langs de kant blijven staan en een trailer o.d. zorgen dat je weer in nederland kwam...

Nu krijg je een boete van 25 euro, en als je later op de dag weer aangehouden word kun je die boete laten zien zodat je geen neiuwe boete krijgt. het papiertje is de hele dag geldig :mrgreen:

Wie weet er meer van ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

lijkt mij een broodje aap? oftewel grote kwatsch  :yes6rs: iig ik vertrek woensdag vroeg ri Schwarzwald en heb de db-killers fijn gemonteerd (de uitlaat is al voorzien van een E-keur)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

HerrTod zei een tijd terug ook al zoiets.

Misschien toch de moeite waard eens uit te zoeken?

Ik zou alleen niet weten waar zoiets te achterhalen :oops:

@Nippon

Citaat van: Yvil op 08 juni, 2009, 18:28:41
HerrTod zei een tijd terug ook al zoiets.

Misschien toch de moeite waard eens uit te zoeken?

Ik zou alleen niet weten waar zoiets te achterhalen :oops:


Als je met legale krawaltüten door de eifel rijdt hoef je dit ook niet uit te zoeken  :roll:





Mounty

Citaat van: BoxerQ op 08 juni, 2009, 18:37:17
Citaat van: Yvil op 08 juni, 2009, 18:28:41
HerrTod zei een tijd terug ook al zoiets.

Misschien toch de moeite waard eens uit te zoeken?

Ik zou alleen niet weten waar zoiets te achterhalen :oops:


Als je met legale krawaltüten door de eifel rijdt hoef je dit ook niet uit te zoeken  :roll:






Gelijk heb je natuurlijk, Maar het oor wil ook wat wah... (zelf rij ik ook orgineel)

Ik ga eens op onderzoek uit...voor de aso's onder ons die met illegaal rijden
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

the Stig

Citaat van: YZF_Ron op 08 juni, 2009, 19:01:16
Citaat van: BoxerQ op 08 juni, 2009, 18:37:17
Citaat van: Yvil op 08 juni, 2009, 18:28:41
HerrTod zei een tijd terug ook al zoiets.

Misschien toch de moeite waard eens uit te zoeken?

Ik zou alleen niet weten waar zoiets te achterhalen :oops:


Als je met legale krawaltüten door de eifel rijdt hoef je dit ook niet uit te zoeken  :roll:






Gelijk heb je natuurlijk, Maar het oor wil ook wat wah... (zelf rij ik ook orgineel)

Ik ga eens op onderzoek uit...voor de aso's onder ons die met illegaal rijden

LRT gelezen?  :mrgreen:

Ik heb ook mijn orginele uitlaat destijds erop gelegd om in Duitsland te kunnen rijden, maar zoals Ron hierboven al zei het geluid van een sportuitlaat is wel leuk.

Maar om iedere keer 25 euro af te tikken heb ik ook niet zoveel zin in eigenlijk. (gooi ik liever de tank een keer extra vol)

karz

#6
Hier zijn zoveel verhalen over (en topics), en uit allen trek ik in ieder geval de volgende conclusie:
Rij niet in een (grote) groep in de Eifel, en niet in het weekend, als je illegale prut hebt.

Als je doordeweeks in je uppie al een wout kan vinden, dan kom je er volgens mij wel makkelijk vanaf.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.