Harley-Davidson Truck zaterdag 11 juli Rekem

Gestart door Desmo-devil, 07 juli, 2009, 13:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Zaterdag a.s. staat bij Fraussen weer de HD truck en ga ik de Buell 1125 R en 1125 CR voor de tweede keer
aan de tand voelen, blijft me toch trekken  :shock:

De Sjeng

#1
Citaat van: Desmo-devil op 07 juli, 2009, 13:33:50
Zaterdag a.s. staat bij Fraussen weer de HD truck en ga ik de Buell 1125 R en 1125 CR voor de tweede keer
aan de tand voelen, blijft me toch trekken  :shock:
Ik heb de vorige keer met verschillende motoren gereden, lots off fun!! m.n de blackrod. Ik denk dat ik zaterdag ook ga.
God Forgives, I Don't

Desmo-devil

Sjeng , hoe laat ben je er, lijkt me leuk je eens te ontmoeten. Je herkent me wel als ik kom aanrijden.
Dat kabaal van mij hoor je zelfs boven al die Harley''s uit  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#4
Citaat van: Desmo-devil op 08 juli, 2009, 13:50:57
Sjeng , hoe laat ben je er, lijkt me leuk je eens te ontmoeten. Je herkent me wel als ik kom aanrijden.
Dat kabaal van mij hoor je zelfs boven al die Harley''s uit  :mrgreen:
Hey desmo, je hebt mij al eens in het wild ontmoet. Namelijk in Echt bikes unlimited mega meeting. Was er met mijn vrouw en kinderen. Hebben toen even gesproken. Ik weet nog niet hoelaat ik zaterdag ga. Ik houd het hier effe in de gaten, mogelijk gaan meer mensen mee.
God Forgives, I Don't

DeWitte

naar Harley kieke, zonder tattoo's of piercings ? mag dat wel dan?  :mrgreen:



:lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 08 juli, 2009, 16:31:07
naar Harley kieke, zonder tattoo's of piercings ? mag dat wel dan?  :mrgreen:



:lol:

Voor tupperware rijders maken ze een speciale uitzondering.Whaaaaaa!!!!
De bedoeling is net om niet harley rijders te trekken, in de hoop dat ze na de rit overstappen op harley/buell. En sommige blijven zelfs daarna hardleers.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Denk dat ik Zaterdag ook even ga kijken bij Fraussen in Lanaken. Helaas hebben ze geen Cross-Bones om te testen. Op de rest wil ik niet eens gezien worden  :-X
En ja.... zonder tattoos wordt je er niet binnengelaten.  ;)

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 08 juli, 2009, 19:51:41
Denk dat ik Zaterdag ook even ga kijken bij Fraussen in Lanaken. Helaas hebben ze geen Cross-Bones om te testen. Op de rest wil ik niet eens gezien worden  :-X
En ja.... zonder tattoos wordt je er niet binnengelaten.  ;)

grtz HD4ever.

En niet vergeten vies te kijken, zoals dat bij een harleyrijder hoort.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 09 juli, 2009, 06:21:32
jullie kijken vies omdat?




:mrgreen:

Van het muggen doorslikken. Wat wil je met zo'n ope potje op je kop :mrgreen:
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 09 juli, 2009, 06:21:32
jullie kijken vies omdat?

:mrgreen:

Als jij zoveel Euro's voor een trilplaat had moeten neertellen, keek je ook vies  :schater:

grtz HD4ever  ;)

ps, Nog gefeliciteerd met je nieuwe brommer. Shiek !!!
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng


Citaat van: Dwars® op 09 juli, 2009, 06:21:32
jullie kijken vies omdat?

Wij (ik in elk geval) het makkelijkste kijk.
God Forgives, I Don't

DeWitte

hoe laat zijn jullie daar, mss dat ik eens kom kieken met de caab. En dan park ik die proletentoplessketel zo dat er geen mens meer in of uit kan met zijn trilplaat. :mrgreen: kijken of ik zo vrienden kan maken :rofl:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#14
Citaat van: Dwars® op 09 juli, 2009, 17:26:29
dan park ik die proletentoplessketel zo dat er geen mens meer in of uit kan met zijn trilplaat. :mrgreen: kijken of ik zo vrienden kan maken :rofl:

Je hebt er bij deze dan al een bij!! En ik vond je nog zo aardig, nu je een adventure krijgt.
God Forgives, I Don't