gestolen motor binnen 24 uur terug

Gestart door DeWitte, 20 oktober, 2005, 21:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

van een belgische motorrijder ben ik onderstaande positieve bericht tegengekomen?

Citaat van: "Retsig"Dankzij een tip van een allochtone medemens die verdachte manipulaties met een motorfiets gemeld heeft en ons zo heeft kunnen leiden naar de -waarschijnlijk voorlopige- stalplaats van mijn Cruiserke.

Enkele huizen verder dan waar mijn moto stond is er een café waar ik natuurlijk eerst ben binnegestapt maar de weinige klanten die er zaten hadden niks gemerkt.
Onze allochtone medemens was vroeger naar huis gegaan en had twee mannen met de moto te voet zien zeulen. Hij moest dezelfde kant uit en vond een en ander wel verdacht dus is hij hen op een veilige afstand blijven volgen om te zien wat er gebeurde.
Toen hij vandaag weer in dat café de uitbater hoorde vertellen dat er een moto gestolen was is hij gaan aanbellen aan het huis van mijn vriend en heeft hij ons naar de plaats gebracht waar mijn moto stond.

Die kerel krijgt van mij een mooie beloning, hij zal niks te kort komen voor de rest van zijne ramadam. :!:

kijk zo kan het ook 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Theoke

harstikke top voor deze allochtoon :!:   :D