16 Augustus - 2 Harleydagen in Mill en Mierlo

Gestart door HD4ever, 12 augustus, 2009, 16:57:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Komend weekend zelfs 2 Harleydagen in de Brabantse plaatsen 'Mill' en 'Mierlo'. Circa 50 km uit elkaar dus gemakkelijk te doen op een Zondag.  :mrgreen:
Organisatie Mierlo: HDC Southern Pride: http://www.hdcsouthernpride.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=62

Organisatie Mill niet bekend. Waarschijnlijk de kastelein van cafè Royal  :mrgreen:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 12 augustus, 2009, 19:07:29
Ik ga naar HD dag breda.

En ik dus naar Mierlo. Mij teveel yuppies daar in Breda :mrgreen:

Hier een korte video van het gebeuren Mierlo. ( Opgenomen in HD. )

http://www.youtube.com/v/t9fTw2nBZrY&hl=nl&fs=1


grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Leuk filmpje, mn die "oversized" ventilator, zo warm was het ook weer niet!! Wat ik een beetje mis in het filmpje? hoe was de sfeer? Was het druk?(wel iets zichtbaar in het filmpje)
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 16 augustus, 2009, 18:50:47
En ik dus naar Mierlo. Mij teveel yuppies daar in Breda :mrgreen:

Viel wel mee qua yuppen! waren allemaal in mierlo!! whaaaaaaaaaaaaaaa
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 16 augustus, 2009, 19:17:32
Leuk filmpje, mn die "oversized" ventilator, zo warm was het ook weer niet!! Wat ik een beetje mis in het filmpje? hoe was de sfeer? Was het druk?(wel iets zichtbaar in het filmpje)

Nee hoor, het was niet zo druk. Het begint om 13:00 uur en ik was om 13:30 uur al binnen. Tegen 15:00 uur liep het langzaam vol, maar dan zijn het hoogstens maar 500 of 600 mensen die er rondlopen. 
Het event duurt ook tot 21:00 uur in de avond, dus de meesten komen pas na laat in de middag.
Volgend jaar ga ik dus weer naar Mierlo, wellicht in combinatie met een trip naar Mill.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"