Vooruit dan maar.

Gestart door rvs_gps, 20 oktober, 2005, 21:27:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rvs_gps

Ik ben Ron, 18 jaar met 23 jaar ervaring :lol:  en rij als sinds mijn 18e motor. Momenteel rij ik sorry een 1150GS :P . Daarvoor heb ik gereden:
Honda CB250, Suzuki GT750, Honda CB750, Honda GL1000, Honda GL1200, Honda GL1500, BMW R1100RT (2X) en als laatste de GS.
Van alles wat zoals je ziet.
Het liefst ga ik op vakantie met de motor (al 23 jaar)  en als het echt niet anders kan met het koekblik. Heb dan ook al heel wat gezien en meegemaakt op motorgebied.
De kilometers die ik rij zijn plezierkilometers en geen woon-werk. Rest mij nog te zeggen dat ik mijn handen graag vol olie en smeer krijg door deze of gene te helpen met sleutelen, de rest van het commentaar laat ik over aan de mensen die mij kennen.
Oh ja, mijn gebruikersnaam komt voort uit het feit dat ik met een Garmin GPS rij.

Groeten Ron

DeWitte

He sjunne Welkom @MFL :wink:

ja tis weer een :thumbsup:  Gs :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Welkom @MFL, have fun! 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe


Busaberke

Welkom, Ron!

is er soms iemand op het GS-forum zieltjes aan het winnen voor MFL ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Welkom, Ron!

is er soms iemand op het GS-forum zieltjes aan het winnen voor MFL ?


:yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


@Nippon

welkom @ MFL  :wink:


MFL wordt

 :yes6rs:

Rookie


King-Kurt


Gummi-Kuh

:thumbsup: Noch enne GS oes Kirchroa.

Welkom@MFL
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Richard K.

Citaat van: "rvs_gps"Ik ben Ron, 18 jaar met 23 jaar ervaring :lol:  en rij als sinds mijn 18e motor. Momenteel rij ik sorry een 1150GS :P .
...
Oh ja, mijn gebruikersnaam komt voort uit het feit dat ik met een Garmin GPS rij.

Hey mooi zo. Ik heb ook n Garmin GPS, streetpilot 2610 hier. En jij?
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660