Hoofdmenu

we worden ouder

Gestart door @Nippon, 24 oktober, 2009, 07:43:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


HD4ever

Citaat van: BoxerQ op 24 oktober, 2009, 07:43:59
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/verkeer-vervoer/publicaties/artikelen/archief/2009/2009-2883-wm.htm

:mrgreen:

De 'jonkies' willen blijkbaar niet meer op zo'n ding kruipen. Ze hebben liever een gepimpte Volkswagen Golf, waarmee ze rubber kunnen verbranden op de rotonde.  Motorrijders zijn dus een uitstervend ras, en daar is niets mis mee. :yes6rs:.

Hmmmm, eens kijken of ze bij de dealer nog geen 'rollator bevestigingskit' hebben voor op de bagage drager. :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 24 oktober, 2009, 10:38:33
Citaat van: BoxerQ op 24 oktober, 2009, 07:43:59
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/verkeer-vervoer/publicaties/artikelen/archief/2009/2009-2883-wm.htm

:mrgreen:

De 'jonkies' willen blijkbaar niet meer op zo'n ding kruipen. Motorrijders zijn dus een uitstervend ras, en daar is niets mis mee. :yes6rs:.

"Jonkies" willen wel nog motorrijden, maar alleen op van circuitmonsters met veel pk's weinig gewicht. Kijk maar in de weeknends, word je compleet van de sokken gereden. Maar oldskool bikes zoals de caferacer en bobber is ook weer "in" maar die hebben weer een andere leeftijdsgroep. Ik persoonlijk ben een beetje "oud" voor mijn leeftijd, ik zit in mijn bagger fase.
God Forgives, I Don't

DeWitte

"jonkies" snappe ut gewoon nog niet? 

sommigen wel, maar dat het er minder worden vind ik niet erg (godzijdank zeg)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ik denk dat het jonkies gewoon te veel kost om het rijbewijs te halen  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

ik wil wel :D en ga het ook doen

maar als ik het met roger er al eens over heb tijdens de autorijles zegt hij altijd ga eerst 3 jaar auto rijden  :( zodat je veel meegemaakt hebt
ma dat zie ik eigelijk toch niet echt zitten nog 3 jaar wachten voordat k aan motorrijbewijs ga beginnen
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Ik ben ook bang dat het voornamelijk met geld te maken heeft.
Tegen de tijd dat je je autorijbewijs hebt, heb je voorlopig niks meer te spenderen.
Als je daarna ook nog eens het motorrijbewijs moet gaan halen, moet je dus of een flinke passie voor motoren hebben of pappie en mammie moeten centjes hebben.

Als je hoort wat het tegenwoordig kost om een auto- of motorrijbewijs te halen dan valt je ook niks meer in.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Ook mijn mening. Haalde je vroeger je rijbewijs voor 1000 gulden ben je tegenwoordig al gauw een 12 tot 14 euries kwijt. ik mag niet klagen ik haalde mijn rijbewijs in dienst. Vrachtwagen en auto voor 130 gulden (kosten voor de medische keuring en het papiertje van het CBR). Mijn motorrijbewijs heeft ongeveer 1200 euries gekost. Dat was voor de theorielessen + examen en voor 18 lessen praktijk + examen.
Smells like rubber

Joepie1958

topic-opener heeft gelijk, vanmorgen werd ik wakker.................... en weer een dag ouder :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Citaat van: Joepie1958 op 28 oktober, 2009, 12:59:44
topic-opener heeft gelijk, vanmorgen werd ik wakker.................... en weer een dag ouder :shock:

:laughing49so:

the Stig

Citaat van: Joepie1958 op 28 oktober, 2009, 12:59:44
topic-opener heeft gelijk, vanmorgen werd ik wakker.................... en weer een dag ouder :shock:

Misschien kun je ook wel blij zijn dat je vanmorgen uberhaupt nog wakker werd  ;)

:mrgreen:

SuzukiLimburg

Als ik wakker wordt ben ik nooit een dag ouder, want ik ga meestal pas na middernacht slapen.
Blijf ik nu voor altijd jong?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Citaat van: SuzukiLimburg op 28 oktober, 2009, 15:16:21
Als ik wakker wordt ben ik nooit een dag ouder, want ik ga meestal pas na middernacht slapen.
Blijf ik nu voor altijd jong?

Nee, jij word dan niet ndag ouder als je wakker word... Je word gewoon n dag ouder terwijl je met open ogen erbij staat...  :lol:

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 28 oktober, 2009, 15:26:24
Citaat van: SuzukiLimburg op 28 oktober, 2009, 15:16:21
Als ik wakker wordt ben ik nooit een dag ouder, want ik ga meestal pas na middernacht slapen.
Blijf ik nu voor altijd jong?

Nee, jij word dan niet ndag ouder als je wakker word... Je word gewoon n dag ouder terwijl je met open ogen erbij staat...  :lol:

Ervaring ??  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Ik ben er niet echt mee bezig... Met m`n 22jaar weet ik niet eens wat oud zijn is... of hoe het aanvoelt.
:lol: