Hoofdmenu

MFL Cafe

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2005, 10:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Op een vlaams motorforum onderstaande idee opgedaan :idea:

Kijk over motoren lullen op internet is een ding. Leuker is het imo met een potje bier erbij of een wijntje :yes6rs: (ja ik heb een drankprobleem). zeg gerust als het onzin is of als je er niet aan trekt.

In de wintermaanden wordt er nou eenmaal minder gereden, het weer is minder, vroeg donker, kou enz. Dus om toch je contacten warm te houden om  techn. probs door te spreken (zie de technische doorsnede's al op de bierviltjes staan :wink: ) samen toertochten of reizen te plannen of je nieuwste gps te tonen :mrgreen:

Bijv. elke laatste vrijdag vd maand elkaar in weer een andere gezellige limburgse kroeg elkaar treffen, bijv. 1e keer in Kerkrade, 2e keer Maastricht, 3e Sittard usw. usw. zeg nou maar wat (op die wijze hoeft niet iedereen altijd te boppen)

dus nix fancy :!: , gewoon een motor-praatje maken met wat zoute pinda's en een pilsje of een colaatje en heel belangrijk onder gelijk gezinden, Motorrijders 8)

let op; er is geen achterliggende gedachte van een club oid; zoals ik zei een paar uurtjes met Motorrijders dus 8) babbelen.

ja ik heb een pan aaf, nou en?? :roll:

shoot......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Leuk idee...ben benieuwd of dit van de plank komt..

Denk niet dat het persee de Vrijdag moet zijn, of wel ?
Het zou ook op elke andere dag kunnen, zodat diegene die niet op vrijdag aanwezig kunnen zijn toch ook de gezelligheide niet missen.

nogmaals....ben benieuwd..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

voor mijn part de donderdag of whatever, we kunnen ook elke keer een andere weekdag plannen :wink:

shoot..........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Goed plan, ik zal er niet altijd bij zijn maar ik ben zeker voor!

Op vrijdagavond is zoiets voor mij bijna niet in te plannen.
Wat mij betreft zou b.v. de zaterdag-namiddag een geschikter tijdstip zijn.

Enne ............. wil je voor gezelligheid nou echt naar Maastricht ?  :shock:  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Dat bedoelde ik..
ennehuuuu jij een pan aaf ??? bijna een heel dak dacht ik...hehehe :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Dat lijkt me een leuk plan. Iedere keer een andere dag is zeker een suggestie voor diegene die een bepaalde dag niet kunnen. En 1 keer per maand is ook meer dan genoeg, dan zijn we na 5 keer alweer in het voorjaar  :wink:

En zo kunnen we misschien Zwervers verhalen ook allemaal horen. Tenminste ik hoop dat ie ook een paar keer kan. :lol:

Rookie

Biertjuh :?:

Wat ouwehoeren (over motoren) in de kroeg is altijd gezellig op een koude en natte winterdag. De vrijdagavond, zaterdag of zondag heeft mijn voorkeur, ma t/m do is afhankelijk van mijn werk.

Goed plan Dwars!

WhomBom

klasse plan!!!

welke dag zal me niet zoveel uitmaken, ik kan altijd wel wat schuiven  :P

dus, zet de chocomel maar greed  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

idd een super idee 8)

en van de zomer misschien MFL terras :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Nee nee... ik drink niet.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Nee nee... ik drink niet.

colaatje kan ook :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "Herr Tod"Nee nee... ik drink niet.

nee, ik zuip  :mrgreen:

Herr Tod

De twee Q's begrijpen elkaar :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

doe mij maar een chocomel :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both