18 februari tot en met 21 februari Motorbeurs Utrecht 2010

Gestart door QuattroFrits, 05 december, 2009, 13:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Motorbeurs Utrecht 2010 komt er weer aan.

18 t/m 21 februari 2010

Ik ben weer op donderdag de 18e van de partij, samen met Suzuki-Limburg. (traditie getrouw)
De entreekaarten heb ik al liggen en zijn betaald.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Wij gaan dit jaar wederom. Heb gratis kaarten gekregen  :lol:

Varaderos

Weet nog niet of ik weer ga, is me een paar keer tegen gevallen..
Veel spul maar weinig aanbiedingen die ik interessant vond.

Motorcycling is not a crime

jack

Hallo, Ik zal er ook weer zijn.

Als vrijwilliger van "Riders for Health", je weet wel, die lui, die in de hal je helm aannemen in de HELMGARDAROBE.
Ik wil jullie er graag op wijzen dat wij hier niet voor ons zelf staan, maar voor het goede doel!
De 2 euro die betaald worden, worden gebruikt om het vervoer binnen de volksgezondheid in Gambia op een hoger peil te brengen. De Nederlandse afdeling van `Riders for Health` is een kleine, maar een, waar nu eens NIETS aan de strijkstok blijft hangen.
Ik geef dit aan, omdat ik in het verleden regelmatig te horen kreeg van mensen, dat ik goed verdiende met 2 euro per helm!
Niemand van ons die daar staat, vangt ook maar 1 euro voor zijn werk!!! (sommigen 12 uur lang!! per dag)
Dus..... misschien kijken een aantal mensen nu toch wat anders naar onze mensen in deze helmgardarobe.
En als je fooi geeft.... gaat dat ook naar het goede doel. :yeah:

Jack

karz

Citaat van: jack op 25 januari, 2010, 12:52:49
.., waar nu eens NIETS aan de strijkstok blijft hangen.

Ook niet aan strijkstokken in Gambia ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

jack

Nee, want er gaat geen geld naar toe, maar materialen en onderdelen voor motoren en auto's en garagematerialen.
Daarbij zijn de lijnen héél kort zodat we heel snel zo iets door zouden hebben.
Kijk ook maar eens op de site: www.riders.nl
Jack

DeWitte

Ik vind ut een topdoel/actie, bedoel als je toch naar de beurs gaat met de brommert kan je net zo goed voor ut goede doel je botsmuts daar bij die mannen ter bewaring afgeven en dan indirect wat doen voor een ander op deze aardkloot.  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varadero3005

toch even een reactie die niets met dit forum te maken heeft maar toch. Met alle respect voor de vrijwilligers en organisaties die zich belangeloos willen inzetten voor de zogenaamde "arme"landen. Het is en blijft een feit dat de regeringen van die landen zich baden in weelde met vaak dikke paleizen enz, een flinke militaire macht hebben voorzien van de modernste wapens ( hebben ze wel geld voor ) en hun eigen volk onderdrukken. Voedseltransporten staan vaak te rotten aan hun grens omdat deze het land niet in mogen ??.
Anticonceptie kunnen/mogen ze niet en blijven ze maar doorfokken terwijl er geen voedsel is en de toekomst er slecht uitziet.
Zolang de grote machten deze regeringen niet aanpakken blijft het water naar de zee dragen helaas. ( frustratie van o.a. artsen zonder grenzen en andere grote organisaties die sinds decennia daar aan het werk zijn.
Geld blijft dan misschien niet aan de strijkstok hangen maar komt ook niet ten goede waarvoor het bedoeld is.

[/quote]

DeWitte

Stel er blijft 50% aan een strijkstok waar dan ook hangen> dan komt er nog steeds 50% aan  :yes6rs: Wellicht wel beter om spullen te brengen dan centen, dan is de verleiding minder groot dunkt me. Wij praten nogal gemakkelijk, in verhouding leven wij als prinsen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

jack

Ik ben vanaf 2006 vrijwilliger bij deze organisatie.
Ik doe dit uit overtuigen om hetgeen ik toen in Gambia gezien heb. Dus niet van horen zeggen maar van meemaken.
Ik vond dat ik moest meewerken om er wat aan te doen.
Allereerst heb ik de zekerheid dat bij ons hier in Nederland niets aan de strijkstok blijft hangen. Als dat wèl zo was dan was ik allang weg!!
In Gambia werken ongeveer 150 mensen die daar de zaken op een hoger pijl proberen te krijgen. Ze hebben een stuk medewerking van de regering, dus geen tegenwerking wat ik strijkstokmethoden noem. Natuurlijk wordt er gestolen, natuurlijk moeten er wel een gelden betaald woden voor iets. Men probeert dat daar in ieder geval tot een minimum te beperken.Daarbij... dit soort zaken gebeuren in elk land, zelfs in ons landje alleen hier gebeurt het in het groot!!!
Zelf ben ik nu 3 keer in Gambia geweest op eigen kosten en daar rondgekeken wat "onze" mensen daar nodig hebben en daarna hier weer gezocht naar materialen om op te sturen.
Inderdaad, de president van Gambia baadt in weelde. Maar... hij laat zijn volk met rust!!!
Ik vind het zo makkelijk om dat soort argumenten naar voren te brengen.
Wat doe je er zelf aan??
Is er een organsatie die eens geen geldverslindende directeur heeft met allerlei grote panden enz.
Geen personeel dat in zo'n land rondrijdt in allerlei grote PCHoofdtractoren, want dat zie ik daar, voortkomt uit de motorsport,  moet je weer in de verdediging.
Jack

Steefke™

Ruuustig, denk aan je hart straks is er weer een vrijwilliger minder. Zou toch zonde zijn. Ik vind dat je je idealen na moet streven. Of je je idealen moet verdedigen. Nee, het zijn toch jouw idealen.  :yes6rs: Als jij er een goed gevoel bij hebt is dat toch oke.  :thumbsup:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: jack op 27 januari, 2010, 12:43:42
Ik ben vanaf 2006 vrijwilliger bij deze organisatie.
Ik doe dit uit overtuigen om hetgeen ik toen in Gambia gezien heb. Dus niet van horen zeggen maar van meemaken.
Ik vond dat ik moest meewerken om er wat aan te doen.
Allereerst heb ik de zekerheid dat bij ons hier in Nederland niets aan de strijkstok blijft hangen. Als dat wèl zo was dan was ik allang weg!!
In Gambia werken ongeveer 150 mensen die daar de zaken op een hoger pijl proberen te krijgen. Ze hebben een stuk medewerking van de regering, dus geen tegenwerking wat ik strijkstokmethoden noem. Natuurlijk wordt er gestolen, natuurlijk moeten er wel een gelden betaald woden voor iets. Men probeert dat daar in ieder geval tot een minimum te beperken.Daarbij... dit soort zaken gebeuren in elk land, zelfs in ons landje alleen hier gebeurt het in het groot!!!
Zelf ben ik nu 3 keer in Gambia geweest op eigen kosten en daar rondgekeken wat "onze" mensen daar nodig hebben en daarna hier weer gezocht naar materialen om op te sturen.
Inderdaad, de president van Gambia baadt in weelde. Maar... hij laat zijn volk met rust!!!
Ik vind het zo makkelijk om dat soort argumenten naar voren te brengen.
Wat doe je er zelf aan??
Is er een organsatie die eens geen geldverslindende directeur heeft met allerlei grote panden enz.
Geen personeel dat in zo'n land rondrijdt in allerlei grote PCHoofdtractoren, want dat zie ik daar, voortkomt uit de motorsport,  moet je weer in de verdediging.
Jack


ohjee... moet ik verantwoording afleggen  :roll:

Ik doe er nix aan zal ik ook nooit doen
ben ik nu een slecht mens ,een slechte zoon,vader of buurman of motorrijder :roll:
ze kunnen de pot op  :?

QuattroFrits

Maar ondanks dit alles ga ik toch donderdag 18 febr. naar de motorbeurs.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

jack

Nee BoxerQ,
Voor mij hoef je geen verantwoording af te leggen, ben je niet slecht of wat dan ook.
Ik word er alleen moe van dat er altijd mensen zijn die veroordelen zonder zich te verdiepen.
Dat je zegt "Ik doe er nix aan en zal ik ook nooit doen" is je goed recht.
Ik reageerde trouwens op Varadero3005 en niet op jou.
En Steefke... ik blijf altijd rustig, positief en vooral doorgaan.