Lorenzo: titel is niet het belangrijkste

Gestart door Busaberke, 18 december, 2009, 11:42:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Een indrukwekkend debuutseizoen werd opgevolgd door een seizoen waarin hij lange tijd aanspraak maakte op de wereldtitel maar voor Jorge Lorenzo is het behalen van de titel niet het allerbelangrijkste.



De 22 jarige Jorge Lorenzo was in het afgelopen seizoen de enige die Valentino Rossi, nota bene zijn teamgenoot in het Fiat Yamaha team, nog onder druk wist te zetten en flink ook. Velen zien de Spanjaard dan ook als favoriet voor de titel maar zelf vind Lorenzo het geen schande als hij weer tweede zou worden.
"Velen verwachten dat ik in 2010 wereldkampioen wordt maar wat als dat niet zo is?" aldus Lorenzo tegenover Gazetta dello sport. "Het is een moeilijke klasse met daarnaast enkele hele goede rijders. Tweede worden is al een heel goed resultaat. Kijk naar (Dani) Pedrosa, hij zit al vier jaar in de MotoGP maar heeft nog niet kunnen zegevieren. Om dat te kunnen doen moet elk aspect goed zijn."

"Het zal in 2010 moeilijk worden want (Casey) Stoner is sterker dan ooit teruggekeerd, Pedrosa kan een betere Honda hebben en Valentino zit er altijd wel bij - hij wordt dan wel 31 maar dat is nog lang niet oud. Ik wil me in ieder geval met hun kunnen meten."


BRON: Racesport.nl

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Lorenzo: titel is niet het belangrijkste

:? :?

Ik zeg: Bullshit!
Dan ben je als coureur niet uit het juiste hout gesneden.
EN: dan had je wel de overstap naar Honda gemaakt, waar je wellicht meer geld had opgestreken.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Gassie

hij zegt dat gewoon om de druk van de schouders af te nemen en dan volgend jaar misschien beter te presteren
KTM SMT 2011

Desmo-devil

Met die instelling leg je het altijd af tegen Rossi en Stoner want die gaan altijd voor de winst