Schumi toch niet op 2 wielen maar op 4 bij Benz F1 in 2010

Gestart door DeWitte, 24 december, 2009, 08:07:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

CiteerHet is nu echt voor de volle 100% zeker: Michael Schumacher, die volgende maand 41 jaar wordt, heeft een contract getekend bij Mercedes GP. De zevenvoudig wereldkampioen zal in 2010 voor het eerst in ruim drie jaar weer aan de start van een Formule 1-race verschijnen.
Schumacher, statistisch gezien de beste coureur die de F1 ooit gezien heeft, reed al eerder voor Mercedes in 1990 en 1991 in hun juniorprogramma, waarna hij zijn entree maakte in de koningsklasse van de autosport. Na uitvoerige gesprekken is nu de conclusie dat Schumi zwaait naar Ferrari en volgend jaar samen met Nico Rosberg de Mercedessen over de baan gaat sturen. Op 14 maart 2010 is het zo ver.
Gaat deze legende de vloer aanvegen met het jonge grut, of is er in drie jaar zoveel veranderd dat hij amper kan meekomen? Aan zijn gezondheid zal het in ieder geval niet liggen; Schumacher heeft hard getraind, en de nekblessure waardoor hij eerder dit jaar niet kon invallen voor Felipe Massa is verleden tijd; zijn doktoren hebben volledig ingestemd met zijn keuze om weer te gaan racen.
"The call I got from Ross (Brawn) at the end of November concerning the chance to go racing, Mercedes being involved, I felt great.
"I never left the race track. I was tired of F1 by the end of 2006, but in three years of absence I got back all the energy that I am feeling right now. I played around with motorbikes   :-X :-X and I feel ready for some serious stuff now."

ondanks zijn supertalent (dat niemand zal ontkennen) blijft ut imo een arrogante klote duitser? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Steefke™

Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 09:25:03
tis en blijft een duitser

met die centen wil ik ook wel een duitser zijn  :P
en die vierkante kop neem ik er ook nog bij :mrgreen:

BMWhub

Is hij weer bij zijn  vriend het rekenwonder die hem een paar ( meer dan een paar ) keer de wereldtitel heeft bezorgd :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joepie1958

En toch rijdt hij niet slecht, maar ja, als taxichauffeur? :oops: :worship-cool: :yes6rs: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 24 december, 2009, 11:39:16
Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 09:25:03
tis en blijft een duitser

met die centen wil ik ook wel een duitser zijn  :P
en die vierkante kop neem ik er ook nog bij :mrgreen:

:schater: :laughing49so: :rofl:
Smells like rubber