Veho Muvi micro DV camcorder met sportspack

Gestart door SuzukiLimburg, 25 januari, 2010, 09:43:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Zojuist via de website van iBood een Veho Muvi micro DV camcorder met sportspack besteld.
Het betreft hier een camera ter grootte van een dikke USB stick. Door het bijgeleverde sportspack kun je hem op je stuur, op je helm, om je arm of wat dan ook bevestigen.

Lijkt me gewoon leuk om af een toe eens een filmpje te maken tijdens het motorrijden. Bijvoorbeeld tijdens de motorvakantie in Italië. Kun je bij terugkomst laten zien hoe 'hard' je door de bochten gescheurd hebt  ;)
De resolutie is slechts 640x480, maar op YouTube heb ik een aantal filmpjes gezien en de kwalitiet is voldoende.

Het gaat om dit ding;


Indien er meer geïnteresseerden zijn, via de website www.ibood.com kun je deze bestellen voor 56 Euro inclusief verzenden.
Prijs kwaliteit is dus goed als je het mij vraagt. Let wel op dat deze site met dagaanbiedingen werkt. Iedere dag 1 product en op=op. De aanbieding loopt tot vannacht 00.00u.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Ben eens benieuwd.....

Heb er net ook éne besteld  :mrgreen:

Was al een tijdje aan het kijken om voor
een leuke prijs eens zoiets aan te schaffen.

Thnx voor de tip!!




Ps: Al eerdere ervaring met bestellen bij ibood???

SuzukiLimburg

Ja, ik heb al ervaring met iBood...ik heb gisteren een set Stanley boren gekocht :D

Maar voorheen nog zelf niets besteld. Mijn schoonvader heeft er echter met sinterklaas een digicam gekocht en netjes binnen een week geleverd en was niks op aan te merken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Nice...

Heb eens wat opnames op Youtube bekeken die met deze gadget zijn gemaakt
en ik moet zeggen dat die er erg goed uitzien. Kwam meteen twee filmpjes van
motorrijders tegen die hem ook aan het testen waren.

Heb hem nu trouwens samen met mn schoonbroertje gekocht, dus dan kan ik me
al bijna helemaal geen bult vallen voor dat geld.

Nogmaals, ben benieuwd  :yes6rs:

karz

zo'n klein ding en dan ook nog voice activated ...

O, de toepassingen die er te bedenken zijn.

'm laten activeren op watergeklater en dan een openbaar toilet hangen ..

tussen je schoenveters zetten en dan op een zomers dagje door de stad gaan lopen tussen de korte rokjes.

Be aware people !  , perverts' season is opened  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

a dirty mind is a joy forever   :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

En dan denken mensen dat km registratie hun privacy gaat aantasten. Nee dat dadelijk iedereen zo'n ding op z'n stropdas heeft hangen.. :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil

Ik wordt net door Sas gebeld dat het cameraatje binnen is  :yeah:

Ben eens benieuwd!! Ik hou jullie op de hoogte...

Grtz,
Y

Timeeh

ik ben benieuwd.
Je moet hem eigenlijk plaatsen op de motor die achter je rijdt. Lijkt me wel ns leuk om je eigen rijstijl te zien.

Yvil

Citaat van: Timeeh op 08 februari, 2010, 15:44:09
ik ben benieuwd.
Je moet hem eigenlijk plaatsen op de motor die achter je rijdt. Lijkt me wel ns leuk om je eigen rijstijl te zien.

Laat dat nu net één van de hoofdreden zijn geweest om deze te kopen.
Lijkt mij idd zeer leuk om mezelf eens te zien rijden. Want als je anderen
door de bocht ziet gaan denk je wel eens "sow... Die gaat goed plat!!"

en dan rij je er vervolgens net zo hard doorheen en kom je met je step
aan de grond  :mrgreen:

Maar goed, sowieso leuk om wellicht fimpjes te maken bij bijv. zo'n
"MFL Bratwurst tochtje" enz.

Laterszzzzz

DeWitte

doet ie ut ook voor als je aan ut kezen met de madam bent en je bindt um om je nek of zo???

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2010, 18:27:47
doet ie ut ook voor als je aan ut kezen met de madam bent en je bindt um om je nek of zo???

:mrgreen:

POV-filmpjes.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009


SuzukiLimburg

Ik heb heb hem ook vandaag gekregen en de bank ligt vol hier met doosjes en bandjes en houdertjes, aangezien er ook een extreme sports pack bij zit. Kezen met de madam valt ook onder extreme sports, dus ja, ook dat kan je filmen met een van de meegeleverde houders.

De camera op zich is echt net zo groot als een USB stick maar dan 2 tot 3 maal zo dik en iets zwaarder. Ik heb hem net al een beetje getest hier in de kamer waar het niet echt heel goed verlicht is op het moment en zelfs met dit licht is het beeld nog goed te noemen. Hij neemt ook geluid op, maar daar moet je niet te veel van verwachten.

Ik ga hem zeker bij de eerstvolgende rit testen op de motor. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat precies ga aanpakken, want als ik hem op de motor zelf vastzet dan zie ik alleen kuip of een getint windscherm. Denk dus dat ik hem met de elastiek om de helm ga maken zodat je op de camera precies ziet wat ik zie.

Ik vind het een leuk ding voor de betaalde centjes en dankzij Karz heb ik een hoop nieuwe ideeën en toepassingen ervoor verzonnen.  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

Citaat van: SuzukiLimburg op 08 februari, 2010, 21:35:54
Ik heb heb hem ook vandaag gekregen en de bank ligt vol hier met doosjes en bandjes en houdertjes, aangezien er ook een extreme sports pack bij zit. Kezen met de madam valt ook onder extreme sports, dus ja, ook dat kan je filmen met een van de meegeleverde houders.

De camera op zich is echt net zo groot als een USB stick maar dan 2 tot 3 maal zo dik en iets zwaarder. Ik heb hem net al een beetje getest hier in de kamer waar het niet echt heel goed verlicht is op het moment en zelfs met dit licht is het beeld nog goed te noemen. Hij neemt ook geluid op, maar daar moet je niet te veel van verwachten.

Ik ga hem zeker bij de eerstvolgende rit testen op de motor. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat precies ga aanpakken, want als ik hem op de motor zelf vastzet dan zie ik alleen kuip of een getint windscherm. Denk dus dat ik hem met de elastiek om de helm ga maken zodat je op de camera precies ziet wat ik zie.

Ik vind het een leuk ding voor de betaalde centjes en dankzij Karz heb ik een hoop nieuwe ideeën en toepassingen ervoor verzonnen.  :D




:mrgreen: