volkwagen böskes

Gestart door Steefke™, 04 februari, 2010, 11:38:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Ich hub mich ene VW Westfalia Joker T3 diesel gekoch. :cool:



Murge nog ff proofrieje en de volgend week ophoale.

De styling mot waal nog aan gewerkt wére. Iets in dees richting

Smells like rubber

De Sjeng

Citaat van: Steefke™ op 04 februari, 2010, 11:38:44
Ich hub mich ene VW Westfalia Joker T3 diesel gekoch. :cool:



Murge nog ff proofrieje en de volgend week ophoale.

De styling mot waal nog aan gewerkt wére. Iets in dees richting



Vette Bus !!!!
God Forgives, I Don't

Timeeh

 :stupid: Al blijft de T1 mijn favoriet, deze staat bovenaan het te betalen lijstje!  :lol:

Sjunne bus

Steefke™

#3
Thanx,

Citaat van: Timeeh op 04 februari, 2010, 12:17:38
:stupid: Al blijft de T1 mijn favoriet, deze staat bovenaan het te betalen lijstje!  :lol:

Sjunne bus

De T1 is DE bus maar bijna niet te betalen. :worship-cool:
Smells like rubber

DeWitte

stoere bus steefke  :worship-cool: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Kicks... zit daar niet toevallig 'de dikke' dieselpomp op? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 04 februari, 2010, 17:37:37
Kicks... zit daar niet toevallig 'de dikke' dieselpomp op? :mrgreen:
Daar kom ik vandaag achter. Ik ga straks test rijden. Ik heb wel al wilde turboplannen. Even getwijfeld of ik er een VR6 blok in zou takelen maar dat is me toch iets te veel werk.

Heb je toevalling nog een pomp liggen?
Smells like rubber

Steefke™

#7
@ Sjeng

Thanx manne.

Citaat van: Dwars® op 04 februari, 2010, 14:44:46
stoere bus steefke  :worship-cool: :yes6rs:

Thanx

Jij heb er toch ook ene gehad? Had die van jouw een hefdak of een badkuip?
Smells like rubber

DeWitte

nope, ik heb er gene gehad :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#9
Citaat van: Dwars® op 05 februari, 2010, 09:30:08
nope, ik heb er gene gehad :?

Of ben je een tijdje geleden niet eens gaan kijken naar zo ene. Daar staat iets van bij.

Ik heb hem al gevonden  :mrgreen:

Citaat van: Dwars® op 16 januari, 2008, 18:02:33
trouwes

Dwars is bezig met deze zgan zwitserse T3 Joker uit 1982(camper) :mrgreen: uiteraard belastingvrij dieselke



nog een gegadigde voor de DSG-Benz (Dwars Gestapo Cruiser) ??? met een verse grote beurt incl nw remmen en apk etc???

Smells like rubber

Herr Tod

Citaat van: Steefke™ op 05 februari, 2010, 08:05:07
Citaat van: Herr Tod op 04 februari, 2010, 17:37:37
Kicks... zit daar niet toevallig 'de dikke' dieselpomp op? :mrgreen:
Daar kom ik vandaag achter. Ik ga straks test rijden. Ik heb wel al wilde turboplannen. Even getwijfeld of ik er een VR6 blok in zou takelen maar dat is me toch iets te veel werk.

Heb je toevalling nog een pomp liggen?

Best een 1.6 eco TD, die lopen harder dan een GTD :yes6rs: :mrgreen: Ik heb nog de niet-turbo-gestuurde pomp, eco diesel... allez ik heb die wel flink ingedraaid zodat die gewoon altijd een hoop diesel pompt. Ben wel op zoek naar zo'n speciale pomp, die zijn vrij zeldzaam maar die pompen het meeste. Intercooler nog er op gezet. Gaat goed die stoomboot :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

poeh net terug. Das een stuk langzamer als een tdke. Ik heb hem gekocht onder de voorwaarde dat ik eerst een sterke bak koffie van de hem krijg. Ik ben bang anders onderweg in slaap te vallen :mrgreen:.

Moet duidelijk iets aan het motorisch gedeelte gebeuren. Niet dat ie slecht loopt maar 1710 kg voortslepen is geen kattepis als je maar iets van 70 paardjes hebt.

Kheb nog een turbo met spruitstuk andere verstuivers en een dieselpomp liggen. Maar eens proberen wat meer paardjes eruit te trekken. Een ding is zeker snelheidstickets zal ik niet gauw krijgen. :lol:
Smells like rubber

DeWitte

daar lijkt ie me ook niet echt voor bedoeld? Ga je er mee op vakansie of wat?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 05 februari, 2010, 17:30:32
daar lijkt ie me ook niet echt voor bedoeld? Ga je er mee op vakansie of wat?

Nee, ik zie me al naar Italie koetschje, dan moet ik een week eerder vertrekken.  :lol:  Nee niet meer als een weekendje weg, hij is eigenlijk meer bedoeld om naar de fietscrosswedstrijden van Steef te gaan.
Smells like rubber

Steefke™

Vanmorgen ut bussie gaan halen. Niet gedacht dat ie toch nog 110 zou halen.  :yes6rs: Binnen een uurtje van Son en Breugel naar Aelse. :cool:
Smells like rubber